سایت رسمی فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

دربندسر

این پيست اسكی در سال 1361با همكاری پيشكسوتان و علاقه‌مندان به ورزش اسكی در قالب يک شركت خصوصی راه اندازی شد.
پيست اسكی دربندسر واقع در 60 كيلومتری شمال شرقی تهران در منطقه دربندسر قرار دارد. دستگاههای بالابر آن شامل 2 تله سيژ و 3 تله اسكی و یک کابین است. ارتفاع پايين‌ترين نقطه این پیست از سطح دريا 2600 متر و بلندترين نقطه آن 3600 متر است و طول فصل اسكی در پیست اسکی دربندسر تقریبا از اواسط آذر تا اواخر فروردين ماه می‌رسد.
با توجه به اینکه منطقه رودبار قصراناز آب و هوای متنوع و دارای طبيعت زيبا و منحصر به فردی برخوردار است، دره ای بنام تل‌تنگه در شمال دربندسر قرار دارد كه حتی گاهی در تيرماه نیز می‌توان در آنجا به ورزش اسكی پرداخت.
از جمله ویژگی های قابل توجه پیست اسکی دربندسر دارا بودن پیست اسکی شب است که همه روز مخاطبان بسیاری را برای اسکی کردن زیر نور مصنوعی در شب به این پیست می کشاند.

اين پيست پس از كسب عنوان بين المللی توسط فدراسيون بین‌المللی اسکی میزبان مسابقات مختلف با حضور کشورهای خارجی بوده که از جمله آن می‌توان به مسابقات اسکی آلپاین قهرمانی آسیا در سال 2018 اشاره نمود.

اسکی‌بازان در این پیست می‌توانند از امکانات رفاهی نظیر رستوران‌ و کافی‌شاپ‌ استفاده نمایند و همچنین برای آموزش اسکی در این پیست مدارس اسکی و مغازه‌های اجاره و فروش لوازم اسکی فعالیت دارند.

    

فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید