سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

برگزاری جلسه رئیس فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی با مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان خراسان رضوی

جلسه ریاست فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی با مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان خراسان رضوی هفتم اردیبهشت در دفتر مدیریت اداره کل ورزش و جوانان این استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی ، جلسه رئیس فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی با مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان خراسان رضوی هفتم اردیبهشت در دفتر مدیر کل ورزش و جوانان این استان برگزار شد.

دکتر جواهری (مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی )،دکتر نظریان (رییس فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی)
،سماورچی ( رییس هیات اسکی استان خراسان رضوی) ،دکتر سلطانی ( رییس هیات اسکی شهرستان گلبهار و بخشدار شاندیز) ،مظلوم ( مدیر مجموعه پیست اسکی شیرباد) از حاضرین در این جلسه بودند.

بررسی مشکلات و معظلات پیش روی اسکی استان به خصوص جاده ناهموار و صعب العبور منتهی به پیست اسکی شیرباد،ارائه راهکارها و گزارش پیگیری‌های انجام شده رییس هیات اسکی استان و رییس هیات اسکی شهرستان گلبهار ، پیگیری کد پروژه مربوطه در شرکت آب منطقه‌ای استان خراسان رضوی به کمک مدیر کل این شرکت مهندس طاهری و مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان از جمله موارد مطرح شده در این جلسه بود.

 در ادامه این جلسه دکتر نظریان رئیس فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی به استفاده از فرصت های پیش روی ورزشهای زمستانی در اشتغال زایی و کسب درآمد ارزی در استان خراسان رضوی با حضور چشمگیر زائرین علی ابن موسی الرضا (علیه السلام) از حاشیه خلیج فارس و کشورهای همسایه که برای زیارت به این استان سفر می کنند تاکید کرد.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید