سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

هتل باباطاهر قهرمان والیبال برفی همدان/ «آرمین کمی» بازیکن برتر مسابقات 

نخستین دوره مسابقات والیبال برفی دستجات آزاد کشور سال 1401 به مدت دو روز در همدان پیگیری و با قهرمانی تیم هتل باباطاهر به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، در این رقابت‌ها که روزهای 24 و 25 بهمن برگزار شد، ۶ تیم موبایل جیحون، الوند، هتل باباطاهر، کلینیک دندانپزشکی، امیرسامان گلستان و هگمتانه حضور داشتند.

با توجه به بارش سنگین برف شرایط برای میزبانی همدان در این رقابت‌ها مهیا شد، اما به دلیل یخبندان و بارش سنگین برف امکان برگزاری مسابقات در دهکده توریستی گنج‌نامه میسر نشد و هیأت والیبال استان این رقابت‌ها را به زمین پارک کودک در میدان فردوسی این شهر انتقال داد و مسابقات به مدت دور روز با کیفیت خوبی برگزار شد.

پس از انجام دور مقدماتی 4 تیم کلینیک دندانپزشکی، امیرسامان گلستانی، باباطاهر و موبایل جیحون راهی مرحله نیمه نهایی مسابقات شدند و در این مرحله تیم باباطاهر و کلینیک دندانپزشکی به مصاف هم رفتند که در نهایت با برتری تیم باباطاهر به پایان رسید تا چهره یکی از فینالیست‌ها روشن شود.

در دیگر مسابقه مرحله نیمه‌نهایی تیم امیرسامان گلستانی مقابل موبایل جیحون قرار گرفت و این بازی نیز با برتری تیم موبایل جیحون همراه شد.

در دیدار رده‌بندی تیم امیرسامان گلستانی موفق به شکست کلینیک دندانپزشکی شد و مقام سوم مسابقات را به خود اختصاص داد و در دیدار پایانی نیز دو تیم هتل باباطاهر وموبایل جیحون مقابل هم صف‌آرایی کردند.

فینال این رقابت‌ها با پخش مستقیم تلویزیونی همراه بود و با برتری هتل باباطاهر خاتمه یافت تا این تیم عنوان قهرمانی نخستین دوره مسابقات والیبال برفی دستجات آزاد کشور در سال 1401 را کسب کند.

رده‌بندی نهایی این رقابت‌ها و میزان پاداش هر تیم به قرار زیر است:

 1 هتل باباطاهر قهرمان – 180 میلیون ریال

 2 موبایل جیحون نایب قهرمان – 120 میلیون ریال

 3 امیرسامان گلستانی مقام سوم – 70 میلیون ریال

 4 کلینیک دندانپزشکی – 30 میلیون ریال

در پایان مسابقات رضا نائینی به عنوان بازیکن با اخلاق معرفی شد و همچنین آرمین کمی به عنوان بازیکن برتر رقابت‌ها انتخاب شد.

دومین دوره مسابقات والیبال برفی قهرمانی دستجات آزاد کشور در سال 1401 روزهای شنبه و یکشنبه 29 و 30 بهمن به میزبانی هیات والیبال استان تهران در دیزین در حال برگزاری است.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید