سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

با حضور نائب رئیس فدراسیون؛

جلسه کمیته مربیان اسکی استان فارس برگزار شد

جلسه کمیته مربیان اسکی استان فارس همزمان با برگزاری کلاس بازآموزی مربیان اسکی و اسنوبرد در این استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، جلسه کمیته مربیان اسکی استان فارس همزمان با برگزاری کلاس بازآموزی مربیان اسکی واسنوبرد کشور با مشارکت بیش از صد مربی اسکی در سالن اجتماعات فرمانداری شهر اردکان فارس برگزار شد.

در این جلسه مرتضی ساوه شمشکی نائب رئیس فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی،رئیس ،نائب رئیس ،دبیر و جمعی از پیشکسوتان اسکی استان فارس حضور داشتند.

یزدان پناه رئیس هیات اسکی استان فارس در ابتدای این جلسه پس از خیر مقدم به حاضرین از حضور مرتضی ساوه شمشکی نائب رئیس و مدرسان فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی در استان فارس تشکر کرد وپیشرفت اسکی این استان را مدیون تلاش پیشکسوتان و روسای هیاتهای قبلی استان دانست و از همکاری فدراسیون ومدیریت پیست بین المللی اسکی پولاد کف واعضا پرتلاش هیات استان فارس و همچنین فرماندار ومسئولان شهرستان سپیدان به خصوص رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان سپیدان تشکر وقدردانی کرد.

در ادامه این جلسه ساوه شمشکی نائب رئیس فدراسیون در رابطه با تاریخچه اسکی و اولین کلاس مربیگری استان فارس در قله رنج در ۲۰ سال پیش و ادامه فعالیتهای اسکی استان فارس در طی این سالها توضیحات مفصلی ارائه کرد و با تشکر از زحمات پیشکسوتان و رویای هیات های قبلی طی این سالها که باعث پیشرفت اسکی در این استان شدند از خدمات مدیریت پیست بین المللی پولادکف مهندس ظریفکارفر تشکر وقدردانی کرد.

 در ادامه ،برنامه های در نظر گرفته شده فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی در زمینه آموزش وکمیته مربیان برای حاضرین تشریح شد.

حضور در کلاس بازآموزی و کارگاه های آموزشی،رعایت نظم و انضباط ،همکاری در برنامه های هیات های استانی، لزوم رعایت قوانین ومقررات موجود وهمچنین استعدادیابی مربیان از جمله مباحث مطرح شده در جلسه بود که به تصویب حاضرین ومربیان رسید.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید