سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

دومین جلسه کمیته پیشکسوتان فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی برگزار شد

دومین جلسه کمیته پیشکسوتان فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی روز گذشته در هتل شمشک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی ،دومین جلسه کمیته پیشکسوتان فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی روز گذشته یکشنبه دوم بهمن در هتل شمشک برگزار شد.

ساسان مهدویان رئیس کمیته پیشکسوتان ، فرهاد کیاشمشکی دبیر و اعضای این کمیته از جمله علی شمشکی ، موسی ساوه شمشکی ، محمد کاظم کاویان، حسن ساوه درودی، مجید لارابی و همچنین عیسی ساوه شمشکی مشاور وزیر ورزش و جوانان و نایب رئیس کنفدراسیون اسکی آسیا و مرتضی ساوه شمشکی نایب رییس فدراسیون در این جلسه حضور داشتند.

ارائه نقطه نظرات تمامی اعضا در خصوص چگونگی رویکرد و توجه لازم و ویژه به پیشکسوتان کشور و استفاده از تجارب ارزنده آنها در بخش های قهرمانی، دانش سخت افزاری و زیربنایی پیست های اسکی از جمله موارد مورد بحث و بررسی در این جلسه بود.

برگزاری مسابقه پیشکسوتان اسکی کشور به میزبانی یکی از پیست های اسکی استان تهران یا البرز و همچنین برگزاری مراسم تجلیل از پیشکسوتان اسکی کشور بخصوص المپین های پیشکسوت از دیگر موارد مطرح شده بود.

همچنین نگاه ویژه به پیشکسوتان اسکی در استان های کشور و مکاتبه رئیس کمیته پیشکسوتان با فدراسیون جهت معرفی نمایندگان کمیته پیشکسوتان هر استان و برگزاری جلسه هم اندیشی با آنها از جمله برنامه های تاکید شده در این جلسه بود.

گفتنی است آیین نامه کمیته پیشکسوتان نیز تدوین شده است تا در اولین فرصت ممکن در هیات رئیسه فدراسیون مطرح و در صورت تایید به تصویب برسد.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید