سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

اعلام‌‌ میزبانی اصفهان در مسابقات قهرمانی کشور و اردوهای تیم ملی/ اصفهان یکی از پایگاه های قهرمان پروری اسکی

با اعلام رئیس فدراسیون اسکی، اصفهان میزبان مسابقات قهرمانی کشور شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، دکتر عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی از برگزاری رویدادی کشوری به میزبانی اصفهان و اردوهای تیم ملی در پیست اسکی فریدونشهر خبر داد.

لازم به ذکر است در حاشیه بازدید رییس فدراسیون اسکی در مورد آخرین شرایط اسکی در بخش‌های مختلف در محل پیست اسکی شهرستان فریدن شهر دیداری با فرماندار و همچنین مسئولان این شهرستان داشتند .

رئیس فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی با اشاره به ظرفیت‌های ویژه ورزش اسکی در استان اصفهان اظهار کرد: استان اصفهان یکی از استان‌های سرآمد و پایگاه‌های اصلی ورزش اسکی در کشور به شمار می‌آید و روند رو به رشد اسکی در این استان بی‌شک زمینه‌ساز اتفاقات مهمی در حوزه ورزش قهرمانی و همگانی خواهد بود.

وی افزود: پیست اسکی فریدونشهر با سرمایه‌‌گذاری بخش خصوصی و تلاش‌های هیات اسکی استان اصفهان به عنوان یکی از بهترین پیست‌های اسکی کشور در حال توسعه روز افزون است و این پیست یک پایگاه بسیار خوب برای قهرمانی پروری در رشته اسکی به شمار می‌آید.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید