سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

هاکی‌روی‌یخ و پاتیناژ به فدراسیون اسکی منتقل شدند

با تصمیم وزارت ورزش و جوانان رشته هاکی روی یخ از فدراسیون اسکیت منتزع و به زیر مجموعه فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی ملحق شد.

با توجه به اختیارات حاصل از جزء ۱۱ بند الف ماده ۴ قانون، اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان و دستورالعمل اجرایی آن و موافقت مورخ ۱۴۰۱/۰۷/۰۲ مقام عالی وزارت تصمیمات جدیدی درخصوص رشته های مرتبط با المپیک زمستانی گرفته شد که به شرح ذیل است:

بر این اساس رشته هاکی روی یخ به عنوان رشته‌ای که در بازی‌های آسیایی و المپیک زمستانی حضور دارد از فدراسیون اسکیت منتزع و در قالب "انجمن هاکی روی یخ" به زیر مجموعه فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی ملحق می‌گردد.

رشته‌های اسکیت روی یخ سرعت، اسکیت روی یخ تعقیبی و اسکیت نمایشی (پاتیناژ) از فدراسیون اسکیت منتزع و در قالب "انجمن اسکیت روی یخ" تجمیع و در زیر مجموعه فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی فعالیت خواهند کرد.

فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی با توجه به تصویب نامه شماره ۲۲۴۰۳/ت۵۵۱۰۲ه مورخ ۱۳۹۹/۰۳/۰۷ هیات محترم وزیران (بند ۱) آیین نامه هر یک از دو انجمن فوق را تدوین و پس از تایید وزارت و تصویب مجمع عمومی فدراسیون به مورد اجرا خواهد گذاشت.

گفتنی است تیم ملی هاکی روی یخ ایران سال گذشته نایب قهرمان رقابت‌های دسته ۴ جهان (ویژن ۴) شد.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید