سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

در خصوص مسائل روز و حمایت از منابع انسانی؛

جلسه مشترک کمیته های استیناف، انضباطی، حقوقی ،فرهنگی و لیگ و باشگاه های فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی برگزار شد

جلسه هماهنگی در خصوص موضوعات مختلف پیش از آغاز فصل اسکی جدید روز گذشته ۱۶ آبان با حضور مسئولان کمیته های مختلف این فدراسیون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی ، جلسه هماهنگی در خصوص مسائل روز اسکی، حمایت از منابع انسانی رشته اسکی و بررسی مشکلات و بیان راهکارهای موجود روز گذشته دوشنبه ۱۶ آبان با حضور دکتر عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، مرتضی ساوه شمشکی نایب رئیس فدراسیون،بهرام ساوه شمشکی دبیر فدراسیون، دکتر مهدی آزادواری رییس کمیته سازمان لیگ و مسابقات، دکتر الهام معنوی نژاد رئیس کمیته حقوقی، دکتر محمد صالحی رئیس کمیته استیناف ، رضا احتشام رئیس کمیته فرهنگی و دکتر مصطفی اصلانی رئیس کمیته انضباطی در محل فدراسیون برگزار شد.

در این جلسه مسئولان کمیته های استیناف و انضباطی ،فرهنگی ،حقوقی و سازمان لیگ نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص مسائل مهم و روز اسکی، مدیریت هر چه بهتر و حمایت از منابع انسانی، چگونگی قرارداد ورزشکاران و باشگاه ها برای رقابتهای لیگ فصل آتی ،برگزاری هرچه بهتر این مسابقات ، توجه به مسائل فرهنگی ، حقوقی و انضباطی و ..ارائه کردند.

در این نشست دکتر الهام معنوی نژاد به عنوان رئیس کمیته حقوقی فدراسیون مواردی را در خصوص رعایت مقررات و قوانین در قراردادها و همچنین انعقاد تفاهم نامه ها مابین فدراسیون با سایر بخش های ثالث عنوان کرد.

دکتر آزادواری سرپرست سازمان لیگ نیز در خصوص موضوعاتی که مرتبط با اختیارات،وظایف و تکالیف به این کمیته محول شده بحث و بررسی کرد و در این خصوص درباره مسائل مقرراتی و حقوق و فرهنگی تبادل نظر شد.

مطصفی اصلانی رئیس کمیته انضباطی فدراسیون نیز پیرامون موضوعاتی که به نظم و انضباط و فعالیت ورزشکاران، مربیان و بخش های مختلف داوران و همه عوامل دست اندرکاران و ضرورت های مورد نیاز که باید به آنها پرداخته شود تا برنامه ها و رویدادها از شرایط مناسب تری برخوردار باشد صحبت کرد. 

دکتر محمد صالحی رییس کمیته استیناف هم در خصوص موضوعات مرتبط با رعایت انضباط و نظم و حریم هایی که می بایست در نظر گرفته شود تا رویدادهای خوبی برگزار شود یا ورزشکاران تمرینات و اردوهای خوبی داشته باشند نکات مورد نیاز را مطرح کرد.

رضا احتشام سرپرست کمیته فرهنگی نیز مسائل و برنامه های فرهنگی این فصل کمیته و اعضایشان را معرفی کرد و در ادامه نیز برنامه های مرتبط به سازمان لیگ و نیازمندی ها و ضرورت های مرتبط به کمیته های مختلف توسط بهرام ساوه شمشکی دبیر فدراسیون و مرتضی ساوه شمشکی نایب رئیس فدراسیون بیان شد.

در این جلسه مقرر شد سرپرست سازمان لیگ برنامه های خودشان در خصوص نحوه حمایت از ورزشکاران که از طریق جذب حامیان مالی و باشگاه دار کردن اسکی است تا ده روز آینده به فدراسیون ارسال کنند.

همچنین مقرر شد تمام آیین نامه ها و ضوابطی که برای تنظیم قوانین و مقررات و حقوق ورزشکاران و جامعه مخاطب اسکی است در سراسر کشور به اطلاع عموم برسد و در دوره های آموزشی حتما مباحث انضباطی و قوانین و مقررات با حضور روسای کمیته ها مورد توجه قرار گیرد.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید