سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

جلسه تودیع و معارفه سرپرست کمیته آموزش فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی برگزار شد/ تقدیر از ساوه شمشکی و آغاز به کار میگونی

جلسه تودیع ریاست سابق و معارفه سرپرست جدید کمیته آموزش فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی دیروز در محل این فدراسیون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، کمیته آموزش فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی یکی از کمیته های حساس و پرکار این فدراسیون است که عملکرد موفق آن در طی سالیان متوالی مشهود بوده است. ریاست این کمیته بر عهده مرتضی ساوه شمشکی بود که خرداد ماه امسال به عنوان نایب رییس فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی نیز معرفی شد و پس از تایید در مجمع ، شهریور ماه حکم خود را از وزیر ورزش و جوانان دریافت کرد.

با توجه به اینکه تمام کمیته های فدراسیون و امور اجرایی فدراسیون زیر نظارت مسئولان فدراسیون از جمله نایب رییس فدراسیون انجام می شود این درخواست از سوی رئیس کمیته آموزش فدراسیون مطرح شد که مسئولیت این کمیته توسط فرد مجرب دیگری پذیرفته شود تا بازدهی صددرصدی در این کمیته حساس وجود داشته باشد .

در همین راستا طی حکمی از سوی دکتر نظریان رئیس فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی  “سید محمد میر محمد میگونی” به عنوان سرپرست جدید کمیته آموزش  فدراسیون معرفی شد.

میگونی نماینده فنی فدراسیون جهانی اسکی در رشته صحرانوردی ، داور بین المللی اسکی صحرانوردی و مربی رشته اسکی آلپاین  است که سابقه سالها فعالیت اثر گذار در اسکی کشور را دارد.
 
در همین راستا مراسم تودیع  و معارفه مرتضی ساوه شمشکی و محمد میگونی دیروز ۱۶ آبان در محل فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی برگزار شد، در این جلسه مسئولان فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی از زحمات بی شائبه، چشمگیر و ارزشمند مرتضی ساوه شمشکی نایب رییس فدراسیون  که بیش از یک دهه مسئولیت کمیته آموزش فدراسیون را بعنوان عضو این کمیته، دبیر و ریاست آن کمیته بر عهده داشت قدردانی و تشکر کردند.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید