سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

با حضور دکتر نظریان؛

نشست کمیته پزشکی ورزشی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی برگزار شد

نشست کمیته پزشکی ورزشی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی با حضور دکتر نظریان و رئیس و اعضای این کمیته در محل فدراسیون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، نشست کمیته پزشکی ورزشی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی با هدف برنامه ریزی هرچه بهتر در فصل پیش رو اسکی و بررسی نقطه نظرات و تشریح برنامه راهبردی طراحی شده جهت آماده سازی دانش بنیان و علمی پزشکی ورزشکاران و مربیان برگزار شد.
 

در این جلسه دکتر نظریان رئیس فدراسیون ،دکتر رنجبر رئیس کمیته پزشکی ورزشی فدراسیون و خانم دکتر دادگستر و دکتر محمدی به عنوان اعضای کمیته پزشکی ورزشی حضور داشتند.
 

تشکیل بانک اطلاعاتی پزشکی و سلامتی ورزشکاران از سوی کمیته پزشکی ورزشی، بررسی پیشنهادات و بحث و تبادل نظر در خصوص اجرای هرچه بهتر دستورالعمل ها و آموزش مورد نیاز پزشکی ورزشی به خصوص در رقابتهای اسکی از مهمترین موارد مطرح شده در این جلسه بود.
 

در همین راستا خانم دادگستر از طرف بیمارستان حضرت رسول پیشنهادی در خصوص انجام آزمایشات تخصصی آمادگی جسمانی و بررسی میزان ظرفیت ریوی برای ۳۰ نفر از ورزشکاران نخبه مطرح کرد.اجرای این طرح می تواند مقدمه ای برای تشکیل شناسنامه سلامت ورزشکاران اسکی در آینده باشد.
 

همچنین مقرر شد جلسات کمیته پزشکی با ارائه گزارش کار به صورت مستمر و مدون برگزار شود.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید