سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

حضور دکتر نظریان در همایش ملی مدیران ورزش و فدراسیون‌های ورزشی/ دکتر سجادی: خانواده ورزش با تلاش و پشتکار مسیر پیشرفت را طی می کنند

همایش ملی مدیران ورزش و جوانان و فدراسیون‌های ورزشی با حضور وزیر ورزش و جوانان و روسای فدراسیون های ورزشی از جمله رییس فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، همایش ملی مدیران ورزش و جوانان و فدراسیون‌های ورزشی با حضور وزیر ورزش و جوانان و روسای فدراسیون های ورزشی از جمله دکتر عباس نظریان رییس فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی برگزار شد. 

این همایش که وزیر ورزش و جوانان، معاونین وزارت ورزش و جوانان، مدیران کل ورزش و جوانان سراسر کشور و روسای فدراسیون های ورزشی در آن حضور دارند، از روز گذشته در هتل المپیک تهران آغاز شد و امروز به پایان رسید. 

دکتر سیدحمید سجادی در جمع مدیران و معاونان کل ادارات ورزش و جوانان سراسر کشور و روسای و نواب فدراسیون‌ها ضمن تبریک هفته دولت اظهار داشت: دولت جدید با محوریت عدالت و مردمی بودن آغاز بکار کرد و ادامه مسیر را نیز با تا کید بر این مهم ادامه خواهد داد. درهمین راستا تمامی خانواده بزرگ ورزش و جوانان می‌بایست از هر گونه حاشیه بپرهیزند و با تلاش و‌ پشتکار مسیر رشد و پیشرفت را طی کنند.

وزیر ورزش و جوانان در بخش دیگری از صحبت های خود با تاکید بر اینکه 5 هزار و 200 پروژه نیمه تمام در کشور وجود دارد گفت: تمامی پروژه های نیمه تمام ورزشی در اولین فرصت باید تکمیل و به بهره‌برداری برسند تا دغدغه نمایندگان مجلس در استانها، استانداران که همه و همه برای رفع مشکلات ورزش در استان‌ها تلاش می‌کنند برطرف شود.

وی توجه به ورزش بانوان را از مهمترین اهداف این وزارتخانه دانست و افزود: همواره باید به ورزش بانوان و مشکلات این حوزه توجه ویژه داشت و‌خیلی خوشحال هستم که امروز شما بانوان مدیر ورزشی را در جمع خود داریم تا با همفکری شما بتوانیم زمینه پیشرفت بانوان سرزمینمان را درتمامی میادین فراهم کنیم. ما هیچ وقت زحمات شما معاونین ورزش بانوان استان‌ها و نواب روسای فدراسیون‌ها را در تمامی عرصه‌ها نادیده نخواهیم گرفت و قدردان زحمات شما هستیم.

دکتر سجادی تصریح کرد: امروز شاهد جمع کثیری از جامعه ورزش کشور هستیم که این گردهمایی با تلاش‌های معاونت های این وزارتخانه در حال برگزاری است که ان شالله دستاوردهای خوبی از این جلسه داشته باشیم و در این همفکری و نشست صمیمی مشکلات استانها در دو حوزه ورزش و‌ جوانان بررسی شود.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید