سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

نظریان: یکی از بهترین دوره‌های جام جهانی اسکی چمن را میزبانی کردیم/ اسکی ظرفیت‌های بالایی برای رفتن روی سکو دارد

دکتر عباس نظریان، اسکی چمن کشورمان را لایق کسب مقام بالا در رویدادهای جهانی خواند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، دکتر عباس نظریان رئیس این فدراسیون، درباره برگزاری مسابقات جام جهانی اسکی چمن در پیست دیزین، گفت: رقابت‌های خوبی با حضور ورزشکاران برتر اسکی چمن از کشورهای ایران، ایتالیا، اتریش، اسلواکی و جمهوری چک برگزار شد و از همه کسانی که در رقم خوردن این میزبانی خوب سهیم بودند، تشکر می‌کنم. خوشبختانه این میزبانی با مدال برای جمهوری اسلامی ایران همراه بود و همین مسئله شیرینی میزبانی خوب را دوچندان کرد.

نظریان ادامه داد: آن چیزی که از جانب میهمانان خارجی شنیدیم، این بود که این دوره از رقابت‌های جام جهانی اسکی چمن یکی از بهترین دوره‌های این مسابقات بود. پیست دیزین دو ماه در اختیار بود و با حمایت‌های وزارت ورزش و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و همچنین مدیریت مجموعه پیست بین‌المللی دیزین شرایط خوبی به وجود آمد.

رئیس فدراسیون اسکی، بیان کرد: مدال‌هایی که کسب شد، نشان داد که اسکی ظرفیت‌های بالایی برای رفتن روی سکوی در رویدادهای جهانی دارد و اگر  فرصت‌ها را در اختیار این رشته قرار بدهیم، قطعاً شاهد اهتزاز دوباره پرچم ایران خواهیم بود. 

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید