سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

در راستای بازدید از ظرفیت های توسعه اسکی و ورزش های زمستانی؛

سفر دکتر نظریان به استان یزد/ بازدید از پیست های اسکی و پیگیری حضور تیم های ورزشی در مسابقات اسکی

دکتر عباس نظریان در سفری یک روزه به استان یزد از پیست های اسکی این استان بازدید کرده و جلساتی در راستای توسعه اسکی و ورزش های زمستانی و دعوت از تیم های ورزشی در مسابقات اسکی داشت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، دکتر عباس نظریان روز گذشته برای بازدید از ظرفیت های توسعه اسکی و ورزش های زمستانی سفری یک روزه به استان یزد داشت. وی در این سفر بازدیدی از پیست های اسکی از جمله پیست شیرکوه داشت. ایجاد سالن های یخ برای استفاده در ۱۲ ماه سال از جمله پیشنهادهای مطرح شده برای توسعه ورزش های زمستانی در این استان بود.

همچنین بازدید از پیست رول اسکی در شهر یزد با طراحی مناسب نزدیک به ۸ کیلومتری انجام شد و استفاده از این پیست برای آغاز آموزش رشته رول اسکی در استان یزد مورد توافق اولیه قرار گرفت تا نیروهای فنی و متخصصین موضوع هم به استان یزد اعزام شده و شرایط را مشاهده کرده و پیست مورد نظر را بررسی کنند و نظر نهایی را ارائه بدهند. گفتنی است سرپرست هیات اسکی استان یزد تا هفته آینده مشخص خواهد شد.

موضوع بعدی پیگیری حضور تیم های ورزشی از استان یزد( به ویژه تیم هایی که از طرف کارخانجات و شرکت هایی بزرگ مثل سنگ آهن بافق حمایت می شوند) در مسابقات اسکی بود. در همین خصوص دکتر نظریان نشستی با دکتر منصوریان مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق و مشاور مدیرعامل در خصوص حمایت ها برای میزبانی مسابقات جام جهانی اسکی چمن (در سال جاری و در رقابتهای قهرمانی دنیای سال آینده) داشت و تفاهم اولیه صورت گرفت و مقرر شد این موضوع در هیات مدیره این باشگاه فرهنگی ورزشی مورد بررسی قرار بگیرد و در آینده شاهد حضور استان های دیگر هم در مسابقات لیگ قهرمانی کشور و سایر مسابقات باشیم.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید