سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

سمینار مسئولان کمیته های فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی برگزار شد

سمینار روسا و سرپرستان کمیته های فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی در ایستگاه هفتم به میزبانی شرکت تله کابین توچال (هتل توچال ) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي فدراسيون اسکي و ورزش هاي زمستاني، سمینار روسا و سرپرستان کمیته های فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، روز گذشته ۱۵ تیر در ایستگاه هفتم به میزبانی شرکت تله کابین توچال (هتل توچال ) برگزار شد.

این سمینار راس ساعت ۱۰ صبح با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و سرود مقدس کشورمان و خیرمقدم توسط مرتضی ساوه شمشکی نایب رییس فدراسیون آغاز شد.

در ادامه مهندس روح اله امداد مدیر عامل شرکت تله کابین توچال با اشاره به تداوم حمایت های این مجموعه از ورزش اسکی و فدراسیون گفت: مجموعه توچال همواره در کنار فدراسیون است. این مجموعه افتخار می کند در بعد همگانی و قهرمانی بتواند به جامعه اسکی و قهرمانانش کمک کند.  

گفتنی است در سال گذشته مجموعه بین المللی پیست اسکی توچال میزبان یکی از بهترین انتخابی های المپیک (ویژه المپیک زمستانی ۲۰۲۲) بود و شرکت تله کابین توچال کلیه هزینه این رقابتها اعم از جایزه مسابقات و اسکان و تمامی اقدامات مربوط به رقابتها را عهده دار بود.
 
در ادامه این سمینار هر یک از کمیته ها گزارش عملکرد سال ۱۴۰۰  و برنامه های آتی سال ۱۴۰۱ را ارائه کردند.
 
کمیته صحرانوردی، کمیته بین الملل ،اسکی کوهستان، استعدادیابی، پزشکی ورزشی، اسکی چمن، شهرنشینان، آموزش، روستایی و عشایری ، گردشگری و خیرین و کمیته روابط عمومی هریک به نوبت گزارش های کمیته مربوطه خود را بیان و برنامه فصل جدید اسکی خود را نیز ارائه کردند.
 
سپس فاطمه کیادربندسری نایب رییس بانوان فدراسیون اسکی در خصوص فعالیت بانوان در کمیته های مختلف فدراسیون  و اهمیت نقش بانوان در رشد و توسعه اسکی کشور و پیشبرد اهداف کمیته ها صحبت کرد.

مدیر فنی کمیته آلپاین، کارشناس خبره و نماینده فنی فدراسیون جهانی نیز هرکدام در ادامه گزارش های مربوط به حوزه فعالیت خود را بیان کردند. رییس مدرسه اسکی دربندسر و دبیر هیات اسکی استان تهران و محمد کاظم کاویان پیشکسوت رشته اسکی صحرانوردی و همچنین رییس کمیته دستگاه های بالابر آقای  ملازاده نیز  به بیان نظرات کارشناسی و ارائه گزارش های مربوطه پرداختند.

بهرام ساوه شمشکی دبیر فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی در جمع بندی گزارش های ارائه شده توسط مسئولان کمیته ها ، اشاره ای به تقویم فدراسیون جهانی داشت و راهکارهای لازم را ارائه کرد.

مرتضی ساوه شمشکی نایب رییس فدراسیون نیز اساسنامه و آیین نامه های موجود در خصوص کمیته های مختلف را بیان کرد و در انتها هم دکتر عباس نظریان ریاست فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی جمع بندی جلسه را انجام داد و نقطه نظرات لازم را در خصوص کمیته های مختلف ارائه کرد.

همچنین مقرر شد اسامی نایب رئیس و اعضای کمیته های مختلف فدراسیون هرچه سریع تر اعلام و اطلاع رسانی شود.

در انتهای این جلسه از فعالیت مثمر ثمر مسئولان کمیته های مختلف فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی  و همچنین حمایت های دلگرم کننده آقای مهندس امداد مدیر عامل شرکت تله کابین توچال قدردانی شد.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید