سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

نظریان: جامعه اسکی قدردان حمایت ویژه وزیر ورزش و جوانان است/ بازگشایی شمشک اتفاق مبارکی برای اسکی است

دکتر عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی در خصوص بازگشایی پیست اسکی شمشک گفت: جا دارد به صورت ویژه از مقام عالی وزارت جناب آقای دکتر سجادی تشکر کنم که پیست اسکی شمشک را در اختیار فدراسیون قرار دادند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، دکتر عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی در خصوص بازگشایی پیست اسکی شمشک گفت:  جا دارد به صورت ویژه از مقام عالی وزارت جناب آقای دکتر سجادی تشکر کنم که با محبت و لطفی که به جامعه اسکی و ورزش های زمستانی داشتند با مذاکراتی که انجام شد پیست اسکی شمشک را در اختیار فدراسیون قرار دادند.

وی افزود:  الحمدالله همکاران من پیست شمشک را تحویل گرفته اند. امیدوارم که شرایط به زودی مهیا شود و این پیست هم به روی جامعه اسکی باز شود و ورزشکاران ما از گروه های سنی مختلف نونهال تا بزرگسالان بتوانند مجددا در این پیست که یادآور حضور قهرمانان گذشته ما می باشد استفاده کنند و ما ان شاالله بتوانیم از این ظرفیت برای توسعه ورزش اسکی کشور استفاده کنیم.

وی افزود: این حمایت ویژه واقعا جای تقدیر و تشکر دارد و آن چیزی که دکتر سجادی وزیر محترم ورزش و جوانان در این کوتاه مدت برای فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی انجام دادند واقعا بسیار مهم و ارزشمند است و  جامعه اسکی قدردان این موضوع است و امیدوارم ورزشکاران ما و مجموعه گروه های مختلفی که فعال هستند از جمله مربیان داوران و همکاران ما در بخش های مختلف بتوانند از این فرصت به نحو شایسته ای استفاده کنند. از مردم و همچنین اهالی محترم و بزرگوار شمشک که همراهی کردند تا بتوانیم این شرایط را برای بازگشایی روزهای نو و مجدد رونق اسکی در شمشک فراهم کنیم به طور ویژه تشکر میکنم.

وی تصریح کرد: ان شاالله بتوانیم از این ظرفیت استفاده کنیم و ما پشتوانه های خوبی را از نسل های جدید اسکی باز پرورش دهیم که در میادین بین المللی بدرخشند و پرچم مقدس کشور را در در سطوح بین المللی به اهتزاز در بیاورند

وی عنوان کرد: در پایان از وزیر ورزش و جوانان و همه همکارانشان که کمک کردند این اتفاق خوب بیفتد متشکرم و از طرف جامعه اسکی به ویژه مردم شریف شمشک از این حمایت و محبت تشکر و قدردانی میکنم .

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید