سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

فردا و به میزبانی مرکز اسکی آلپاین یانکینگ؛

حضور نماینده اسکی کشورمان در رقابتهای مارپیچ کوچک بانوان المپیک زمستانی ۲۰۲۲

رقابتهای اسکی ماریپچ کوچک بانوان المپیک زمستانی ۲۰۲۲ فردا ۲۰ بهمن با حضور عاطفه احمدی نماینده جوان و شایسته بانوی کشورمان در مسیر "رودخانه یخی" برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، رقابتهای اسکی ماریپچ کوچک بانوان المپیک زمستانی ۲۰۲۲ فردا ۲۰ بهمن با حضور عاطفه احمدی نماینده جوان و شایسته بانوی کشورمان در مسیر "رودخانه یخی" در مرکز ملی اسکی آلپاین در یانکینگ برگزار می‌شود، مسیر دشواری که ۳۰ نفر از ۸۰ مسابقه‌دهنده در رقابتهای مارپیچ بزرگ بانوان روز گذشته نتوانستند آن را به پایان برسانند.

در استارت لیست این رقابتها ۸۸ نفر حضور دارند. دور (مانش) نخست این مسابقات از ساعت ۵:۴۵ به وقت کشورمان آغاز می شود. دور(مانش) دوم نیز از ساعت ۹:۱۵ آغاز خواهد شد.

فریدا هانسدوتر ، دارنده مدال طلای المپیک زمستانی پیونگ چانگ ۲۰۱۸ از سوئد در پایان فصل ۲۰۱۹ اعلام بازنشستگی کرد و در این دوره از بازی ها حضور ندارد تا از عنوان قهرمانی خود دفاع کند ولی نام های سرشناس بسیاری در لیست مدعیان کسب مدال این بازی ها دیده می شود.

در روز دوشنبه سارا هکتور سوئدی موفق شده بود در مارپیچ بزرگ بانوان بازی های المپیک زمستانی ۲۰۲۲ به عنوان قهرمانی رسیده بود.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید