سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

دیدار وزیر ورزش با مقامات IOC و رییس کمیته ملی المپیک کره جنوبی

وزیر ورزش و جوانان پس از حضور در مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک زمستانی با مقامات کمیته بین‌المللی المپیک و همچنین رییس کمیته ملی المپیک کره جنوبی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، مراسم افتتاحیه المپیک زمستانی شب گذشته (15 بهمن) با رژه کاروان ایران و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با کمترین تماشاگر در زمان کوتاهی برگزار شد. وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک نیز از حاضرین در مراسم افتتاحیه بودند.

علی رغبتی مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و نظارت وزارت ورزش با اشاره به برگزاری مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک زمستانی اظهار داشت: دیروز عصر به وقت محلی سجادی، رضا صالحی امیری، بنده و فتاحیان در این مراسم شرکت کردیم. مراسم افتتاحیه در هوای ۹- و با توجه به پروتکل‌های بهداشتی با جمعیت کم، زمان کم و در عین حال باشکوه برگزار شد و کاروان ایران هم رژه رفت که نمود خوبی داشت.

وی به دیدارهای امروز مقامات ورزش ایران اشاره کرد و گفت: در ابتدا صبح امروز با رییس کمیته ملی المپیک کره‌ جنوبی دیدار کردیم. در این دیدار دو طرف بر تداوم ارتباط، تعامل و همکاری دو کشور به ویژه تبادل مربیان، برگزاری اردوها و برنامه‌‌های آموزشی مشترک و بازدید از امکانات یکدیگر تاکید کردند. همچنین مقرر شد با توجه به انتخاب کره جنوبی به عنوان آکادمی آموزشی آسیا، ایران و کره جنوبی در برنامه آموزشی همکاری وسیعی با یکدیگر داشته باشند. از دیگر توافقات انجام شده در این دیدار می‌توان به همکاری کره‌ جنوبی با ایران در موضوع تجهیزات و وسایل استاندارد اشاره کرد.

رغبتی همچنین از دیدار مقامات ورزش ایران با مسئولان کمیته بین‌المللی المپیک خبر داد و گفت: این دیدار به دعوت کمیته بین‌المللی المپیک با مدیر روابط بین‌الملل، معاون اجرایی و مدیر همبستگی این کمیته برگزار شد. در این دیدار که پیش زمینه دیدار آتی دکتر سجادی با توماس باخ رییس کمیته بین‌المللی المپیک نیز به حساب می‌آمد، مسئولان این کمیته درباره برخی مسائل و ابهامات مدنظر خود سوالاتی را مطرح کردند که با پاسخ‌های مناسبی هم روبه‌رو شدند و از این پاسخ‌ها استقبال کردند.

او ادامه داد:‌ در این دیدار مدیران کمیته بین‌المللی المپیک از رویکرد جدید ورزش ایران در برگزاری انتخابات و به رسمیت شناختن مجامع ابراز خوشحالی کردند. آنها همچنین ابراز امیدواری کردند این روند که در دوره جدید مدیریت ورزش ایران آغاز شده و در آن اساس‌نامه جدیدی ملاک قرار گرفته بسیار موثر باشد. آنها همچنین از اینکه فدراسیونها دارای استقلال کافی هستند ابراز خشنودی کردند و اعلام امیدواری کردند که در ادامه‌ی مسیر، ارتباط خوبی که بین ورزش ایران و جهان وجود دارد، مستحکم‌تر شود.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید