سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

سخنگوی وزارت امور خارجه چین: جهان از شور و شوق فزاینده برای بازی های المپیک زمستانی پکن حمایت می‌کند

ژائو لی جیان، سخنگوی وزارت امور خارجه چین گفت: با نزدیک شدن به بازی های المپیک زمستانی، اشتیاق جهان برای حمایت از بازی های المپیک زمستانی نیز افزایش می یابد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، ژائو لی جیان، سخنگوی وزارت امور خارجه چین گفت: با نزدیک شدن به بازی های المپیک زمستانی، اشتیاق جهان برای حمایت از بازی های المپیک زمستانی نیز افزایش می یابد. من معتقدم که مانند المپیک تابستانی 2008 پکن، المپیک زمستانی پکن نیز در جهان خواهد درخشید و ورزشکاران از سراسر جهان شکوفا خواهند شد.

وی افزود که با نزدیک‌تر شدن بازی‌های المپیک زمستانی، اشتیاق جهان برای حمایت و چشم انتظاری به بازی‌های المپیک زمستانی نیز افزایش می‌یابد. سیاستمداران روسیه، اسپانیا، آرژانتین، لائوس، نیجریه و سایر کشورها و روسای کمیته المپیک نیز حمایت خود را از المپیک زمستانی پکن اعلام کردند و مخالفت خود را با سیاسی شدن ورزش تکرار کردند. رسانه های خبری از سراسر جهان نیز مشتاقانه منتظر المپیک زمستانی پکن هستند.

ژائو لی جیان گفت که مشعل اصلی بازی‌های المپیک زمستانی پکن در آستانه روشن شدن در آشیانه پرندگان است و پکن اولین "شهر المپیک دوگانه" (هم میزبان المپیک تابستانی و هم زمستانی)خواهد بود.

افتتاحیه بازی های المپیک زمستانی مصادف با سال نو چینی است. من معتقدم که این تاریخ یخ و برف بار دیگر شاهد ادغام روح المپیک و عناصر چینی خواهد بود.ما همچنین معتقدیم که مانند بازی های المپیک تابستانی 2008 پکن، المپیک زمستانی پکن در جهان خواهد درخشید و ورزشکاران از سراسر جهان شکوفا خواهند شد.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید