سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

برگزاری جلسه کمیته پیشکسوتان فدراسیون:

تاکید به برگزاری مسابقات و تجلیل و تکریم پیشکسوتان اسکی در همه استان های کشور

جلسه کمیته پیشکسوتان فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی ظهر امروز با حضور رئیس فدراسیون و مشاور وزیر ورزش در ورزش های زمستانی و جمعی دیگر از مسئولان و نمایندگان پیشکسوت اسکی کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، جلسه کمیته پیشکسوتان فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی ظهر امروز (چهارشنبه) در سالن هتل ارم برگزار شد. در این جلسه دکتر عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، عیسی ساوه شمشکی مشاور وزیر ورزش و جوانان در ورزش های زمستانی،منوچهر زندی مشاور فدراسیون در امور پیشکسوتان، بهرام ساوه شمشکی، مجید لارابی، سید رضا ابوالقاسمی ، مرتضی نظر، رستم کلهر، پژمان مزینانی و مرتضی ساوه شمشکی ،علیداد ساوه شمشکی حضور داشتند.
 
در این جلسه به پیشنهاد ساوه شمشکی مشاور وزیر ورزش و جوانان در ورزش های زمستانی به برگزاری مدون و مستمر مسابقات اسکی پیشکسوتان در سراسر کشور و تکریم و تجلیل از پیشکسوتان در استان های فعال در اسکی کشور تاکید شد.

همچنین مقرر شد در جلسات آتی از پیشکسوتان و صاحب نظران بیشتری در جلسه این کمیته دعوت بعمل آید تا از مشارکت و خرد جمعی این سرمایه های ارزشمند اسکی کشور بهترین استفاده شود.

دکتر عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی نیز ضمن تاکید به حمایت همه جانبه از پیشکسوتان این رشته گفت: پیشکسوتان اسکی نور چشم و ثروت اصلی جامعه اسکی هستند و این وظیفه فدراسیون است که به عنوان خادم آنها و جامعه اسکی کشور قدردان حضورشان بوده و همواره در تکریم و پاسداشت از تلاش های خالصانه آنها در طی سال ها ی گذشته قدردانی کند.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید