سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

سیدحمید سجادی: اسکی بازان ایران در المپیک زمستانی، نمایندگانی شایسته برای کشورمان خواهند بود

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه اسکی بازان ایران در المپیک زمستانی، نمایندگانی شایسته برای ایران خواهند بود اظهار داشت: مطمین هستم ورزشکاران کشورمان، شایستگی های خود را در این رویداد به نمایش خواهند گذاشت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، دکتر سید حمید سجادی در مراسم بدرقه کاروان اعزامی به المپیک زمستانی پکن ۲۰۲۲ ضمن تبریک سالروز با سعادت ولادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت مقام مادر و روز زن گفت: تقارن این نشست با این ایام را به فال نیک می‌گیریم. 

وی در ادامه تعاملات خوب ورزشی بین ایران و چین را مورد توجه قرار دادو افزود :در آستانه همکاری ۲۵ ساله دو کشور هستیم و بسیار خوشحالیم که سفیر چین نیز در این مراسم حضور دارد .

وزیر ورزش و جوانان حضور سفیر چین در این مراسم را نشان دهنده توجه جدی و اهمیت کشور میزبان به این مسابقات دانست و اظهار داشت: باید ازاین ظرفیت دیپلماسی استفاده شود و آن چیزی که حق ورزش است ادا شود.

وی خاطرنشان کرد: سال جدید چینی را به همه ملت بزرگ چین تبریک می گویم و برای همه مردم این کشور آرزوی توفیق و پیشرفت دارم و امیدوارم که هرچه زودتر ویروس کرونا در همه دنیا ریشه‌کن شود. 

دکتر سجادی گفت: امروز خانواده اسکی به پاس تلاش‌های ورزشکاران اعزامی دور هم جمع شده‌اند و حتما این سه ورزشکار نمایندگان شایسته ای برای کشور خواهند بود. 

وی ادامه داد:به عنوان یک پیشکسوت ورزشی می‌خواهم بگویم به سه نماینده حاضر در المپیک زمستانی که این مراسم بدرقه می‌تواند انگیزه مضاعفی به آنها بدهد.

وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: شک نداریم که بهترین نمایش و توانایی خود را سه نماینده ما در المپیک زمستانی ارائه خواهند کرد. برای مجموعه فدراسیون وعوامل حاضر در پیست‌های اسکی که زحمات زیادی انجام می دهند آرزوی موفقیت دارم. پیست های ما همچون گذشته باید فعالیت و شادابی داشته باشند تا شاهد جذب مردم و پویایی این رشته در کشور باشیم. 

وی ادامه داد: فرهنگ‌سازی که انجام شده در این رشته و مدارس اسکی که در پیست‌ها وجود دارد با اجاره لوازم باعث جذب مردم می‌شوند. باید سقف شیشه ای را از بین ببریم و نشان دهیم که اسکی غیرقابل دسترسی و رشته گرانی نیست و همه می‌توانند به این رشته دسترسی داشته باشند و فعالیت کنند.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید