سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

مسئول کمیته اسکی آلپاین فدراسیون:

حضور وزیر ورزش و جوانان در مسابقات به اسکی بازان انگیزه و دلگرمی داد

پژمان مزینانی در جریان رقابت های بین المللی اسکی آلپاین و طی مصاحبه‌ای، گفت: حضور وزیر ورزش و جوانان در مسابقات، به اسکی بازان انگیزه و دلگرمی داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، پژمان مزینانی مسئول کمیته اسکی آلپاین فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی در خصوص هفته دوم انتخابی المپیک زمستانی در پیست بین المللی توچال گفت: امروز روز اول از هفته دوم مسابقات  لیگ بین المللی اسکی آلپاین در رشته مارپیچ بزرگ بود که به نحو شایسته ای در پیست اسکی توچال برگزار شد که جا دارد از همه عوامل برگزاری این رقابتها قدردانی کنم که با این کیفیت خوب رقابتها را مدیریت کردند.

او افزود: خدا را شکر تمام ورزشکاران سالم به خط پایان رسیدند و همه از شرایط برگزاری رقابت ها رضایت داشتند. این مسابقات زیر نظر فدراسیون جهانی اسکی  برگزار میشود و  امتیاز نهایی جهانی اسکی بازان مشخص می کند چه کسانی راهی المپیک زمستانی می شوند.

مزینانی در خصوص حضور دکتر سجادی در پیست بین المللی اسکی توچال گفت: از دکتر سجادی تشکر میکنم که امروز لطف کردند و از نزدیک در جریان برگزاری رقابت های اسکی قرار گرفتند. حضور وزیر ورزش باعث دلگرمی ورزشکاران شد و انگیزه ورزشکاران را بالا برد چرا که اهمیت متولی ورزش به اسکی و ورزش های زمستانی را شاهد بودند. امیدوارم نمایندگان کشورمان در المپیک زمستانی چین به بهترین نتایج دست پیدا کنند.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید