سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

دکتر سجادی در گفتگوی تلویزیونی زنده با گزارشگر شبکه خبر:

کیفیت خوب برگزاری انتخابی المپیک زمستانی را از نزدیک شاهد بودیم/ در حال برنامه ریزی فعال کردن سایر رشته های زمستانی در کشور هستیم

وزیر ورزش و جوانان در جریان بازدید از هفته دوم رقابت های لیگ بین المللی اسکی آلپاین، نکات مهمی را درباره این مسابقات و

دکتر سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان که امروز در هفته دوم رقابت های لیگ بین المللی اسکی آلپاین حضور پیدا کرده بود در گفتگوی زنده با گزارشگر شبکه خبر اظهار داشت: خدمت همه هم میهمنان عزیز از قله توچال محل پیست اسکی توچال عرض ارادت دارم، امیدوارم ان شاالله قسمت بشود همه هم میهنان تجربه ورزش های زمستانی به ویژه اسکی را در کشور عزیزمان داشته باشند.

دکتر سجادی افزود: من مهمان فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی هستم. فدراسیون در حال برگزاری رقابتهای انتخابی برای اعزام به المپیک زمستانی است. ان شاالله المپیک پیش رو در چین با کیفیت خوبی در حال برنامه ریزی و اجرا خواهد بود که تیم ملی کشورمان هم مثل گذشته مراحل آمادگی خود را پشت سر گذاشته است و از فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی و آقای عیسی ساوه شمشکی مشاور ورزش های زمستانی وزارت ورزش و جوانان تشکر میکنم که ایشان در کنار فدراسیون بودند و رهنمود های خودشان را داشته اند.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: از کیفیت برگزاری رقابتها صحبت شد و خودمان هم شاهد بودیم. از همه همکاران، دست اندرکاران و برگزار کنندگان این رویداد تشکر می کنم. امیدوارم که آغاز فصل مناسبی باشد.

دکتر سجادی در مورد پیست اسکی شمشک عنوان کرد: خبرهای خوبی را در مورد پیست اسکی شمشک در پیش رو داریم. ان شاالله که فدراسیون در شمشک مستقر می شود و امسال به صورت آزمایشی قرار است پیست شمشک در اختیار فدراسیون قرار بگیرد. در حال برنامه ریزی هستیم که علاوه بر اسکی اگر بتوانیم ورزش های زمستانی را در کشور برنامه ریزی و فعال کنیم.
در بخش خصوصی هم چند قسمت دیگر حتی در حالت غیر استاندارد و استاندارد در کشور داریم که در حال همکاری و برنامه ریزی با بخش خصوصی هستیم که بتوانیم ورزش های  زمستانی را در سایر قسمت های  کشور فعال ببینیم.

امیدوارم آغاز فصل خوبی باشد و همه ورزشکاران چه در بخش همگانی و چه در بخش حرفه ای و قهرمانی صحیح و سالم باشند و با رهنمودها و انتقادات و پیشنهاداتشان روز به روز به بهبود شرایط رشته های تحت پوشش فدراسیون کمک کنند.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید