سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

در جلسه امضای تفاهم نامه همکاری سه جانبه (علمی-ورزشی)اسکی و ورزش های زمستانی چه گذشت؟

مسئولان فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی و مجموعه تله کابین توچال تفاهم نامه سه جانبه همکاری با یکدیگر امضا کردند.

به گزارش فدراسیون اسکی، امروز (چهارشنبه 24 آذر 1400)، تفاهم نامه‌ای با هدف افزایش ارتباط تنگاتنگ بخش علمی و اسکی و ورزش های زمستانی، همچنین توسعه فعالیت های آموزشی، پژوهشی و تفریحی، توسط مسئولین فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی و مجموعه تله کابین توچال، امضاء شد. 

در این مراسم، مسئولین حوزه‌های مذکور طی مصاحبه‌ای، به بیان برخی نکات پرداختند که در ادامه، جزئیات آن را مشاهده می‌کنید. 

دکتر نظریان: به دنبال افزایش ظرفیت توسعه اسکی و ورزش های زمستانی، ارتباط متقابل بین جامعه، صنعت، ورزش و دانشگاه هستیم

دکتر عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی پس از امضای تفاهم نامه سه جانبه فدراسیون، مجموعه تله کابین توچال و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی گفت: خیلی خوشحال هستم که در یک روز خوب، میمون و مبارک در خدمت هم مدیرعامل شرکت تله کابین توچال و هم ریاست محترم دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی هستیم.

او افزود: امیدوارم که این تفاهم نامه باعث شود که ما ظرفیت های متقابلمان را در راستای توسعه اسکی و ورزش های زمستانی و همچنین ارتباط بین جامعه و صنعت و همچنین دانشگاه و بخش صنعتی اش که اینجا در حوزه علوم ورزشی است بتوانیم ایجاد کنیم و از این رویکرد توسعه ای برای ارتباطات بیشتر در راستای فعالیت های آموزشی، پژوهشی، تفریحی و اوقات فراغتی چه برای خانواده دانشگاه و چه برای خانواده و جامعه ارزشمند اسکی و ورزش های زمستانی بتوانیم استفاده کنیم.

 

فدراسیون اسکی و دانشگاه شهید رجایی

روح اله امداد: تفاهم نامه سه جانبه خوبی امضا شد/هدف ما ارتباط صنعت و دانشگاه است

روح اله امداد مدیر عامل شرکت تله کابین توچال پس از امضای تفاهم نامه سه جانبه پیست اسکی توچال، فدراسیون اسکی و دانشگاه شهید رجایی گفت: امروز الحمدالله با همکاری فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی و ابتکار عمل دکتر نظریان  تفاهم نامه خوبی را در زمینه های مختلف با دانشگاه شهید رجایی داشتیم و تفاهم نامه سه جانبه ای اتفاق افتاد که امیدواریم بتوانیم با این اتفاق مهمی که افتاد ارتباط صنعت و دانشگاه در زمینه های مختلف برقرار باشد.

او افزود: ما به عنوان مجموعه ای که در رشته های مختلف ورزشی فعالیت داریم و در زمینه گردشگری هم مجموعه ما از مجموعه های فعال کشور است نیاز به این  داریم که با دانشگاه ارتباط داشته باشیم و اتفاقاتی که می خواهیم رقم بزنیم با پایه علمی و با مطالعات دقیق اتفاق بیفتد که این را به فال نیک می گیریم و از اتفاقی که  افتاد بسیار ممنونیم و امیدواریم که منشا خیر باشد.

دکتر حمیدرضا عظمتی: امیدوارم با امضای این تفاهم نامه طرفین بتوانند از توانمندی های هم در راستای ارتقای سطح ورزش بهره ببرند

دکتر حمیدرضا عظمتی رئیس دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی پس از امضای تفاهم نامه سه جانبه با فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی و مجموعه بین المللی پیست اسکی توچال گفت: دانشگاه شهید رجایی به عنوان یک دانشگاه ماموریت گرا که وظیفه تربیت معلم های فنی را در سطح کشور به عهده دارد و به عنوان تنها دانشگاهی که این ماموریت را انجام می دهد متصل به هنرستان های تربیت بدنی در سطح کشور است و پتانسیل بسیار مناسبی است که این دانشگاه هم به لحاظ علمی و هم به لحاظ توانمندی های دیگر در عرصه ترویج ورزش بتواند در اختیار مجموعه تربیت بدنی کشور قرار بدهد. 

او افزود: امروز هم توفیق داشتیم که با فدراسیون اسکی و مجموعه ورزشی و تفریحی توچال تفاهم نامه ای را منعقد کنیم که امیدواریم در تعاملی که پیش رو خواهیم داشت طرفین بتوانند از توانمندی های یکدیگر در جهت ارتقای سطح ورزش و مخصوصا ورزش های زمستانی که به طور خاص موضوع این جلسه بود بهره ببرند.

دکتر عبداله صلواتی: بازتولید نگرش آمیخته با فرهنگ و تربیت اسلامی در ورزش اتفاق بزرگی است

دکتر عبداله صلواتی معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی گفت : امروز تفاهم نامه ای با فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی و مجموعه تله کابین توچال منعقد شد که به نظرم اتفاق مبارک و مثبتی در این حوزه بود.

او افزود: همانطور که می دانید ورزش و فرهنگ رابطه تنگاتنگی با هم دارند. ورزش نمی تواند بدون فرهنگ باشد و فرهنگ نیز چنین رابطه متقابلی با ورزش دارد. تفاهم نامه امروز هم مهر تاییدی به این موضوع می زند.

صلواتی ادامه داد: ان شاالله بتوان از ظرفیت ها و توانمندی های دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به عنوان یک دانشگاه دانشجو معلم در کشور که تربیت دبیر فنی دارد و دانشجویانش نه خارج کشور می روند و نه بعد از فارغ التحصیلی بیکار می شوند بلکه مشخصا شغل معلمی را دارند و در سراسر کشور توزیع می شوند  استفاده کرد. هر اتفاقی در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی رخ دهد در سراسر کشور این فرهنگ و فرهیختگی و بارندگی و رشد باز تولید می شود و در سراسر کشور سرریز می شود و همه از آن بهره می برند.

دکتر صلواتی تصریح کرد: نکته ای که وجود دارد این است که  در این تفاهم نامه قرار شد ما از خیلی از توانمندی ها، ظرفیت های رفاهی ، آموزشی و فرهنگی در فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی با آن نگاه فرهنگی بهره مند شویم و متقابلا بتوانیم دانشگاه شهید رجایی را هم محلی در سطح مدیران بالا و ورزش قهرمانی برای نگرش آمیخته با فرهنگ و تربیت اسلامی است  تبدیل کرده و در بدنه ورزش کشور بازتولید کنیم. امروز روز بزرگی خواهد بود و اتفاق مهمی با این تفاهم نامه رخ می دهد.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید