سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

به میزبانی هتل ارم و با حضور خانواده اسکی؛

نشست فرهنگی فدراسیون اسکی تیم های ملی برگزار شد/ امضای منشور اخلاقی جامعه اسکی

نشست فرهنگی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، به میزبانی هتل ارم برگزار شد.

نشست فرهنگی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی با حضور مسئولان، کمیته های مختلف فدراسیون، مربیان، ورزشکاران ، مدیران تیم های ورزشی و دیگر اعضای این خانواده در هتل ارم برگزار شد.

در این جلسه، دکتر عباس نظریان رییس فدراسیون اسکی، بهرام ساوه شمشکی دبیر و فاطمه کیا دربندسری نایب رییس بانوان فدراسیون،رضا احتشام مسئول کمیته فرهنگی فدراسیون ، سید رضا ابوالقاسمی رئیس کمیته خیرین ورزش ،مسئولان کمیته های مختلف فدراسیون، کادر فنی تیم های ملی اسکی، ملی پوشان و جمعی دیگر از مسئولان و فعالان  و مدیران تیم های اسکی و ورزش های زمستانی در این رشته حضور داشتند.

 

نشست فرهنگی مسئولین فدراسیون اسکی

نظریان: فدراسیون اسکی حامی همیشگی ورزشکاران و مربیان است

دکتر عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی در این نشست ضمن قدردانی از همه فعالان و دلسوزان اسکی گفت: خوشبختانه خانواده اسکی همواره در رعایت اخلاق در کنار ورزش پیشتاز بوده است.  فدراسیون اسکی نیز به عنوان خادم خانواده فهیم، شریف و ارزشی اسکی حامی، مسئول و پاسخگوی تمام مسائل مربوط به این رشته و ورزشکاران  و مربیان اسکی سراسر کشور است و در حمایت از خانواده شریف اسکی  و تلاش برای فرهنگ سازی هرچه بیشتر در این رشته زیبا و مهیج از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد. امیدوارم ورزشکاران اعزامی به رقابتهای بین المللی ترکیه نیز بهترین عملکرد را از خودشان نشان بدهند و همچون گذشته بدرخشند.

 

مسئولین فدراسیون اسکی

امضای منشور اخلاقی جامعه ورزشی اسکی‌و ورزش های زمستانی

در پایان این جلسه، منشور اخلاقی جامعه ورزشی اسکی و ورزش های زمستانی در ۱۰ بند به امضای حاضرین رسید.

در این منشور به مواردی از جمله مراقبت از گفتار و رفتار و عمل و ترویج فرهنگ ایرانی - اسلامی عنوان شده بود.

متن منشور اخلاقی مذکور، به شرح زیر است:

منشور اخلاقی جامعه ورزشی اسکی و ورزش­های زمستانی جمهوری اسلامی ایران

با سلام و احترام

اینجانب؛ متعهد می­گردم التزام عملی خود را با مراقبت از رفتار و گفتار خود در مواجهه با موارد ذیل به نمایش بگذارم:

  1. الگوی مناسبی از یک عضو جامعه ورزشی ایرانی و مسلمان و ترویج دهنده فرهنگ ایرانی- اسلامی در میادین ملی و بین­المللی خواهم بود.
  2. اعتقاد دارم که به عنوان یک عضو جامعه ورزشی ایران، سرمایه ارزشمندی برای کشورم هستم و باید با تمام وجود برای موفقیت خود و کشورم در میادین ملی و بین­المللی تلاش کنم.
  3. ضمن احترام به همه فرهنگ­ها، نژادها و ملت­ها، حافظ ارزش­های اسلامی، ملی و فرهنگی کشورم خواهم بود و از انتشار یا حمایت از هر نوع ویدئو، تصویر یا نوشته نافی این موضوع، خودداری می­کنم.
  4. ارزش جایگاه خود را به عنوان یک عضو موفق از جامعه ورزشی ایران، می­دانم و در تعامل با رسانه­ها هوشمندانه عمل می­کنم.
  5. از پوشاک متناسب و مناسب با ارزش­های ایرانی و اسلامی و تولید داخل حمایت می­کنم و در اماکن عمومی و در تمامی لحظات اردویی، تمرینی، مسابقه­ای و اقامتگاه­ها از آنها استفاده می­نمایم.
  6. در مصرف مواد غذایی و تغذیه­ای در دسترس، طبق نظام ارزشی کشورم عمل می­نمایم.
  7. باور دارم جایگاه امروز من، حاصل الطاف الهی، برنامه­ریزی­ها و حمایت­های خانواده، معلمان، مربیان و مسئولان کشورم است و با تمام وجود پاسدار زحمات و حقوق مردم سرزمینم خواهم بود.
  8.  در رابطه با هرگونه موضوع تهدیدکننده امنیت جانی، مالی و اخلاقی خود و یا سایر اعضای تیم، خردمندانه و مسئولانه عمل می کنم.
  9. در صورت مواجهه با هر نوع رفتار تضییع­کننده حقوق طبیعی خود، فدراسیون یا کشورم، ضمن رعایت خونسردی و صبوری، برای حفاظت از منافع ملی تلاش حداکثر خواهم داشت.
  10. در مواجهه با شرایط عدم اطمینان، قبل از بروز هر نوع رفتاری، ضمن توجه به پیامدهای مثبت و منفی ناشی از رفتار یا گفتارم، هوشمندانه عمل می­نمایم.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید