سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

کسب ۲ سهمیه در بازیهای پارالمپیک زمستانی 

مسابقات جام جهانی و کاپ اروپا پارااسکی اسنوبرد که در هلند برگزار شد با کسب ۲ سهمیه بازیهای پارالمپیک زمستانی توسط اسکی بازان ایران به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی؛ رقابتهای جام جهانی و کاپ اروپا پارااسکی در رشته اسنوبرد که با حضور ۷۰ورزشکار مرد و ۲۴ورزشکار زن در کلاس هایUL .LL1.LL2 از ۱۶کشور جهان در هلند برگزار شد، با کسب ۲ سهمیه بازیهای پارالمپیک زمستانی که اسفندماه در چین برگزار می شود، به پایان رسید.

در این مسابقات و در کلاس LL2 صدیقه روزبه با زمان ۵۱/۱۶ در مسابقات کاپ اروپا در جایگاه چهارم قرار گرفت. در این کلاس ورزشکاران کشورهای کانادا، آلمان و هلند اول تا سوم شدند. همچنین در کلاس  LL2 حسین سولقانی با زمان ۴۵/۷۷ در مسابقات کاپ اروپا پنجم شد. 

در این کلاس ورزشکاران کشورهای کره، نروژ و روسیه در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

در کلاس uL  نیز پوریا خلیل تاش با زمان ۴۴/۹۸ در جایگاه چهارم ایستاد و ورزشکاران کشورهای ایتالیا، فرانسه و  آمریکا اول تا سوم شدند. در روز نخست مسابقات نیز نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند که در مسابقات کاپ اروپا، صدیقه روزبه درکلاس LL2 با ثبت زمان ۵۲/۷۷ در رده پنجم قرار گرفت و حسین سولقانی در کلاس LL2با ثبت زمان ۴۵/۷۳ در رده ششم ایستاد.

در رقابت های جام جهانی نیز پوریا خلیل تاش درکلاس uL با ثبت زمان ۴۵/۸۶ در رده دوازدهم قرار گرفت.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید