سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

امضای تفاهم‌نامه همکاری میان فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی با انجمن حقوق ورزشی

تفاهم‌نامه همکاری میان فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی با انجمن حقوق ورزشی ایران به امضا رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی، در راستای ارائه مشاوره تخصصی در زمینه حقوق ورزشی و برگزاری دوره‌های آموزشی و دانش افزایی در زمینه مسائل حقوقی تفاهم‌نامه همکاری میان فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی با انجمن حقوق ورزشی ایران به امضا رسید.

در نشست امضای تفاهم‌نامه میان فدراسیون اسکی و  زمستانی با انجمن حقوق ورزشی ایران، دکتر عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی اظهار کرد: در سال‌های اخیر شاهد مشکلات زیادی در زمینه مباحث حقوقی در ورزش ایران بوده‌ایم که متاسفانه هزینه‌های زیادی را نیز بر ورزش کشور تحمیل کرده است. شروع به فعالیت انجمن حقوق ورزشی نویدبخش اتفاقات خوب در زمینه کاهش دعاوی حقوقی در ورزش ایران بود و ما نیز در فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی از فعالیت و دستاوردهای این انجمن استقبال می‌کنیم.

وی افزود: انجمن حقوق ورزشی می‌تواند را‌ه‌کارهای بسیار خوبی را برای کاهش دعاوی حقوقی برای ورزشکاران، مربیان، داوران، مدیران و دیگر دست‌اندرکاران اسکی ایران ارائه نمایند. امیدواریم با امضای این تفاهم‌نامه بتوانیم گام مهمی در راستای کاهش مشکلات حقوقی برداریم.

حمید باقرنیا رئیس انجمن حقوق ورزشی ایران نیز در این نشست اظهار کرد: انجمن حقوق ورزشی ظرفیت بسیار زیادی در راستای کاهش هزینه‌های مباحث حقوقی در ورزش را دارد. متاسفانه مباحث حقوقی و دعاوی ورزشی خسارت‌های زیادی را به ورزش کشور وارد کرده است. تلاش انجمن حقوق ورزشی بر این است تا اطلاعات و دانش ورزشکاران، مربیان، مدیران و دیگر دست‌اندرکاران ورزش کشور را در مورد مسائل حقوقی بالا ببرد.


وی افزود: در انجمن حقوق ورزشی برنامه‌های مختلف نظیر برگزاری سمینارها، دوره‌های آموزشی و دانش‌افزایی برای آگاهی بخشی افرادی که در ورزش کشور حضور دارند را در نظر گرفته ایم و برای فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی نیز برگزاری این دوره‌های را در دستور کار داریم. همچنین آمادگی داریم تا یک فرد حقوق‌دان برای بررسی و برطرف نمودن مسائل حقوقی و کاهش مشکلات به صورت دوره‌ای در محل فدراسیون حضور یابد. ورزشکار، مربی، داور، مدیر ورزشی و دیگر افرادی که در ورزش حضور دارند باید از حقوق خود آگاه باشند و آن را مطالبه نمایند.

در این نشست صادقی رئیس دپارتمان صیانت حقوق ورزشی، بهرام ساوه‌شمشکی دبیر فدراسیون، فاطمه کیادربندسری نایب رئیس بانوان و مرتضی محسن‌پور مدیر روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی نیز حضور داشتند.


انتهای پیام

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید