سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

بازدید رئیس هیات‌ اسکی استان اردبیل از روند آماده‌سازی پیست‌های آلوارس و اوجور / دیدار و گفت‌گو با مدیران و عوامل فنی

رئیس هیات اسکی استان اردبیل از روند آماده‌سازی دو پیست اسکی آلوارس و اوجور بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی، فاطمه محمد‌پور رئیس هیات اسکی استان اردبیل از روند آماده‌سازی و بازسازی دو پیست اسکی آلوارس و اوجور بازدید کرد و مدیران این پیست‌ها و عوامل فنی دیدار و گفت‌گو نمود.


محمدپور در بازدید از پیست اسکی اوجور اظهار کرد: با توجه به وسعت بسیار گسترده پیست اسکی اوجور، این پیست پس از تکمیل و راه‌اندازی قابلیت برگزاری مسابقات بینالمللی را خواهد داشت.


رئیس هیات اسکی استان اردبیل در بازدید از مراحل تولید دستگاه‌ بالابر پیست اوجور نیز خاطر نشان کرد: با دانش و فناوری مهندسین استان قابلیت راه اندازی پیست اسکی در سراسر کشور را داریم.


همچنین تولید کننده بالابر پیست اوجور گفت: با تمام توان سعی در اتمام به موقع دستگاه بالابر را داریم تا به امید خدا و حمایتهای سرمایه‌گذاران محترم شرکت تکله برف، در فصل پیش رو، دل اسکی بازان عزیز را شاد کرده و زحمات سرمایه گذاران عزیز را به بار بنشانیم و این پیست را تقدیم جامعه اسکی استان و کشور نماییم.

همچنین دکتر شهبازی مدیرعامل پیست اسکی اوجود در خصوص راه‌اندازی این پیست خاطر نشان کرد: فاز اول این پیست که شامل نصب تله‌اسکی است با حضور استاندار اردبیل به بهره‌برداری رسید و در حال حاضر هم به امید خدا با تمام توان سعی در تکمیل و بهره‌برداری فاز اصلی این پیست در فصل اسکی پیش رو داریم.

او همچنین مهارت کاری و فنی مهندس داور فلاحی را که کار ساخت و تولید تله و دکل‌های پیست اوجود را عهده دار است ستود و ابراز امیدواری کرد که با لطف خدا و همت همه عزیزان و انعطاف پذیری در مقابل دشواری‌ها عملیات تکمیل پیست اسکی اوجور به زودی به اتمام برسد.

همچنین رییس هیات اسکی استان به همراه پیشکسوت و عضو هیات رئیسه ناصر عروضی و دبیر هیات از روند تغییرات و ارتقاء تله آموزشی پیست اسکی آلوارس مهرگان با حضورمحمدی مدیر عامل پیست اسکی آلوارس بازدید نمودند.

در این بازدید از تلاش‌های محمدی و پرسنل مجموعه که با تلاش خود توانسته‌اند تغییرات محسوس در ارتقای وضعیت پیست آموزشی ایجاد نمایند قدردانی گردید.
محمدی مدیر عامل پیست اسکی آلوارس در این بازدید اظهار کرد: با این تغییرات، طول پیست آموزشی افزایش یافته و بنا داریم تا در سال‌های آتی نیز نسبت به گسترش پیست اقداماتی را انجام دهیم.


انتهای پیام

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید