سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

در آستانه حضور در مسابقات قهرمانی جهان/ دیدار رئیس فدراسیون با سرمربی تیم ملی اسکی روی چمن

رئیس فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی در آستانه حضور اسکی‌بازان ایران مسابقات قهرمانی جهان با سرمربی تیم ملی اسکی روی چمن دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی، دکتر عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی عصر امروز(شنبه) در دیدار با محمود غلامی سرمربی تیم ملی اسکی روی چمن، ضمن آرزوی موفقیت برای تیم اعزامی ایران به مسابقات قهرمانی جهان ابراز امیدواری نمود اسکی‌بازان کشورمان در این رویداد بتوانند عملکرد قابل قبولی را به نمایش بگذارند.

رئیس فدراسيون اسکی و ورزش‌های زمستانی در این دیدار خاطر نشان کرد: حضور در مسابقات قهرمانی جهان اتفاقی مهم برای هر ورزشکاری است و بی تردید حضور اسکی‌بازان ایران در این رقابت‌ها که بالاترین سطح مسابقات اسکی چمن محسوب می‌شود، سبب افتخار است.

وی با اشاره به توانمندی بالای اسکی بازان روی چمن ایران در جهان،  اظهار کرد: اسکی‌بازان رشته چمن ایران توانمندی‌های بسیاری دارند و نتایج خوبی که در مسابقات بین‌المللی بدست آورده‌اند گواه این امر است. متاسفانه شرایط کرونایی مانع از فعالیت اسکی‌بازان روی چمن ایران در طی سال گذشته شد، اما با وجود همه دشواری‌ها شاهد نتیجه خوبی در مسابقات جام‌جهانی ایتالیا بودیم.

دکتر نظریان اضافه کرد: امیدوارم در مسابقات قهرمانی جهان اسکی‌بازان ایران هم در رده سنی بزرگسالان و هم در رده سنی جوانان بتوانند نمایش خوبی برجای بگذارند و حتی رسیدن به سکو دور از دسترس نیست.

محمود غلامی سرمربی تیم ملی اسکی چمن نیز در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات صورت گرفته برای آماده‌سازی ملی‌پوشان خاطرنشان کرد: کار بسیار دشواری در مسابقات قهرمانی جهان در پیش داریم، اما  تمام ملی‌پوشان تلاش خود را برای کسب بهترین نتیجه به کار خواهند بست.

سرمربی تیم ملی اسکی روی چمن اضافه کرد: مسابقات قهرمانی جهان از سطح بسیار بالایی برخوردار است و علاوه بر ایران تا این لحظه حضور ۹ کشور دیگری قطعی شده است. امیدوارم بتوانیم عملکرد خوبی در این رویداد داشته باشیم.

در این دیدار بهرام ساوه‌شمشکی دبیر فدراسیون و فاطمه کیادربندسری نایب  رئیس بانوان فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی نیز حضور داشتند‌.

انتهای پيام 

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید