سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

با هدف گسترش همكاری‌های متقابل و راه‌اندازی رشته وينتر ترای‌اتلون

امضای تفاهم‌نامه همكاری فدراسيون ترای‌اتلون و فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی

تفاهم‌نامه همكاری فدراسيون ترای‌اتلون و فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی امضا شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسيون اسکی و ورزش‌های زمستانی، در راستای توسعه همكاری‌های متقابل در زمینه‌های ورزشی، فنی، علمی، آموزشی و فرهنگی مشترک با استفاده از ظرفيت‌ها و توانایی‌های دو فدراسيون ترای‌اتلون و اسکی و ورزش‌های زمستانی تفاهم‌نامه همكاری ميان دو فدراسيون به امضا رسيد.

دكتر گودرزی رئيس فدراسيون ترای‌اتلون همراه با دكتر حميدی دبير فدراسيون میزبان دكتر عباس نظريان رئيس و بهرام ساوه‌شمشکی دبير فدراسيون اسکی و ورزش‌های زمستانی بودند.

در اين ديدار طرفين در خصوص ايجاد راهكارهای توسعه همكاری‌ دوجانبه در ابعاد مختلف ورزشی، آموزشی، فنی و فرهنگی به گفت‌گو و تبادل نظر پرداختند و در پايان اين جلسه تفاهم‌نامه همكاری‌های مشترک به امضای روسای دو فدراسيون رسيد.

حمايت و ايجاد بستر مناسب در خصوص راه‌اندازی رشته وينتر ترای‌اتلون (سه گانه زمستانی) از زير شاخه‌های رشته ترای‌اتلون در سطح كشور، مهم‌ترين مورد توافق شده طرفين در اين تفاهم‌نامه است.

همكاری‌های دو فدراسیون در مورد آموزش مربيان، مدرسان و كارشناسان ورزشی هر دو طرف، ارتقای دانش اسکی مربيان و ورزشكاران ترای‌اتلون، مشاركت و همكاری‌ در زمينه تجهيز و راه‌اندازی فضای مناسب وينتر ترای‌اتلون و تامين نيازهای نرم‌افزاری و سخت‌افزاری بخش ورزش حرفه‌ای و قهرمانی از ديگر موارد ذكر شده در اين تفاهم‌نامه است.

انتهای پیام

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید