سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

رئیس فدراسیون بین‌المللی اسکی: مسیر رسیدن به المپیک زمستانی آسان نخواهد بود

رئیس فدراسیون بین‌المللی اسکی معتقد است راه رسیدن به بازی‌های المپیک زمستانی 2022 آسان نخواهد بود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی، یوهان الیاش رئیس فدراسیون بین‌المللی اسکی پس از پایان بازی‌های المپیک تابستانی توکیو اظهار کرد: راه رسیدن به آماده‌سازی برای بازی‌های المپیک زمستانی 2022 پکن آسان نخواهد بود.

او ضمن تقدیر از سازمان‌دهندگان بازی‌های المپیک تابستانی توکیو با وجود همه‌گیری کرونا، خاطر نشان کرد: بازی‌های المپیک زمستانی 2022 پکن می‌تواند ورزش را در کانون توجه جهانیان قرار دهد.

رئیس فدراسیون بین‌المللی اسکی افزود: جهان بازی‌های المپیک زمستانی را طی دو هفته با شیفتگی فراوان دنبال نمود. تمامی برگزارکنندکان به خوبی گردهم آمدند تا این رویداد را به خوبی برگزار نمایند. این اتفاق ثابت کرد وقتی هدفی مشترک را دنبال می‌کنیم همه چیز امکان پذیر خواهد بود و ظرف شش ماه آینده نیز تمامی جهان برای بازی‌های المپیک زمستانی گردهم می‌آیند.

الیاش با اشاره به در پیش بازی‌های المپیک زمستانی، افزود: در شش ماه آینده جهان ورزش‌های زمستانی برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر المپیک زمستانی 2022 آماده خواهند شد. المپیک زمستانی فرصتی برای ورزش‌های زمستانی خواهد بود که در کانون توجه جهان قرار گیرد.

او اضافه کرد: اتفاقات یک سال و نیم گذشته به ما نشان داد منتظر هر اتفاق غیرمنتظره‌ای باید باشیم و خود را برای هر سناریویی آماده نماییم. ممکن است همه‌گیری کرونا بر روی بازی‌های المپیک زمستانی تاثیرگذار باشد و این ویروس همچنان تهدیدی برای زندگی ما به شمار می‌آید.

رئیس فدراسیون بین‌المللی اسکی در پایان خاطر نشان کرد: برگزاری مسابقات جام‌جهانی اسکی در فصل نشان داد روحیه همکاری و همراهی می‌تواند بسیار مفید باشد و این روحیه در برگزاری بازی‌های المپیک زمستانی 2022 نیز می‌تواند بسیار موثر باشد.

انتهای پیام

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید