این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
به گزارش روابطعمومی فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی، با توجه به ضرورت ساماندهی فرآیند آموزش و ایجاد نظام یکپارچه برای دورههای مربیگری در سراسر کشور، به اطلاع میرسد:
۱. الزام ثبتنام در دورههای تئوری
تمامی داوطلبان شرکت در دورههای مربیگری درجه ۳، ۲ و ۱ باید ابتدا در دورههای تئوری درجه مربوطه ثبتنام و گواهینامه پایاندوره را دریافت نمایند. ارائه این گواهینامه برای شرکت در دورههای عملی و آزمون ورودی الزامی است.
۲. نحوه تقسیمات کلاسی در استانها
برای دورههای مربیگری درجه ۳، تقسیمات کلاسی بر اساس تعداد ثبتنامکنندگان هر استان انجام خواهد شد و کلاسها در استانهای منتخب برگزار میشود.
۳. تعیین نحوه برگزاری درجات ۲ و ۱
برگزاری و زمانبندی دورههای عملی مربیگری درجه ۲ و ۱، مطابق سیاستگذاریها و تصمیمات نهایی کمیته آموزش فدراسیون تعیین و اطلاعرسانی خواهد شد.
۴. الزام ارائه گواهینامه تئوری برای شرکت در آزمون عملی
شرکت در دورههای عملی و آزمونهای ورودی منوط به ارائه گواهینامه پایاندوره تئوری است. عدم ارائه این گواهینامه به منزله عدم احراز شرایط ورود به دوره عملی خواهد بود.
۵. دعوت به ثبتنام
از کلیه علاقهمندان سراسر کشور درخواست میشود در صورت تمایل به شرکت در دورههای مربیگری، نسبت به ثبتنام در دورههای تئوری اعلامشده اقدام نمایند تا فرآیند حضور در دورههای عملی بدون مانع انجام شود.
اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید