این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، پیرو اطلاعیه قبلی کمیته آموزش مبنی بر الزام شرکت در سمینار ویژه مربیان درجه ۳ و با توجه به اینکه علیرغم اعلام رسمی فدراسیون، بخشی از مربیان محترم تاکنون نسبت به ثبتنام اقدام نکردهاند، به اطلاع میرساند:
مطابق آییننامههای آموزشی فدراسیون و در راستای استانداردسازی کیفیت آموزش و همچنین لزوم اهمیت به اصول پایه همچون احیا مصدوم و روانشناسی در سراسر کشور:
۱. تعلیق کارت مربیگری فعال
کلیه مربیان درجه ۳ که تا پایان مهلت ثبتنام در سمینار نسبت به ثبتنام اقدام نکنند،کارت مربیگری فعال سال جاری آنان بهصورت خودکار «معلق» خواهد شد.
بدیهی است مربیان دارای کارت معلق،حق هیچگونه فعالیت آموزشی در پیستهای اسکی و مدارس اسکی کشور را نخواهند داشت.
۲. الزام شرکت در سمینار
شرکت در سمینار برای تمامی مربیانی که بیش از سه سال از صدور کارت درجه ۳ آنها گذشته است،الزامی و غیرقابلتعویق میباشد.
۳. نحوه ثبتنام:
مربیان محترم لازم است از طریق سامانه مربیان فدراسیون به نشانی:
www.portal.skifed.ir
به بخش «دورههای آموزشی» مراجعه کرده و سمینار متناسب با جنسیت خود را انتخاب و ثبتنام را تکمیل نمایند.
۴. یادآوری مهم
• ارائه پرینت ثبتنام جهت حضور در کلاس الزامی است.
• در صورت عدم حضور، شهریه قابل استرداد نخواهد بود.
۵. مهلت نهایی و قطعی بدون تمدید مجدد
مهلت قطعی ثبتنام ۲۰ آذر ماه .
از کلیه مربیان محترم درخواست میشود نسبت به ثبتنام در مهلت مقرر اقدام نمایند تا از بروز محدودیتهای آموزشی و اداری جلوگیری شود.
اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید