این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی و به نقل از هیات اسکی و ورزشهای زمستانی استان مازندران، عملیات پاکسازی سواحل دریای خزر با شعار فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی (دوستدار محیط زیست) با همت و فراخوان کمیته همگانی هیات اسکی و ورزشهای زمستانی مازندران و مدیریت پارک جنگلی سی سنگان به مناسبت هفته تربیت بدنی در سواحل این منطقه گردشگری برگزار و اجرا شد.
در پایان این عملیات پاکسازی توسط مهرداد باباپور رئیس هیات اسکی استان از حاج علی ذالکانی رئیس کمیته همگانی استان با اهدا تندیس تقدیر و تجلیل شد . همچنین در جلسه ای با جباری مدیریت مجموعه در مورد ظرفیت های این منطقه جهت اجرا مسابقات ، کمپ های تمرینی استانی و ملی بحث و گفتگو شد.
قابل ذکر است بهرام ساوه شمشکی رئیس فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی ،عضو کمیسیون ورزش و محیط زیست کمیته ملی المپیک است و اجرای برنامه های محیط زیستی از اولویت های این فدراسیون است.
این برنامه عملیاتی و محیط زیستی با حضور ریاست هیات اسکی استان مهرداد باباپور ، مدیریت منطقه مهندس جباری ، حاج علی ذالکانی رئیس کمیته همگانی اسکی استان ، ماکان باباپور رئیس هیات اسکی نوشهر ، رضا خزائی مسئول روابط عمومی استان ، رحیم کاظمی رئیس کمیته صحرانوردی اسکی استان ، حسین تیر رئیس کمیته مربیان و دبیر هیات اسکی چالوس و جمعی از اعضا کمیته همگانی و پرسنل سواحل پارک جنگلی سی سنگان برگزار شد.
گفتنی است این عملیات در منطقه شهرستان تنکابن ادامه خواهد یافت.
اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید