این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی، این جلسه با هدف بررسی و انتخاب نمایندگان کمیسیون مربیان برای حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون تشکیل شد.
در این نشست، علی رحمانیون سرپرست دبیری فدراسیون و دبیر مجمع ، اشرف حمیدی نماینده دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی و اعضای کمیسیون مربیان شامل محمدتقی شمشکی (رئیس کمیسیون)، صادق کلهر، سید مرتضی صید(عضو)،محمود غلامی (عضو)و علیداد ساوه شمشکی (عضو)و خانمها فاطمه کیادربندسری(عضو)، ثمین داوری(عضو) حضور داشتند.
پس از بحث و تبادل نظر، اعضای کمیسیون در نهایت افراد زیر را به عنوان نمایندگان مربیان برای حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکی معرفی کردند:
• ثمین داوری به عنوان نماینده مربیان زن
۰الهام مدیر دهقان به عنوان نماینده مربیان زن
• سید مرتضی صید به عنوان نماینده مربیان مرد
• محمدتقی شمشکی به عنوان نماینده مربیان مرد
اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید