سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

برگزاری مجمع عمومی سالیانه هیات اسکی استان اردبیل

مجمع عمومی سالیانه هیات اسکی استان اردبیل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی، مجمع عمومی سالیانه هیات اسکی استان اردبیل با حضور دکتر عباس نظریان رئیس فدراسيون، کورش صبوریان نایب‌رئیس فدراسیون، سجاد انوشیروانی مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل، فاطمه محمدپور رئیس هیات اسکی استان و دیگر اعضای مجمع برگزار شد.


گزارش عملکرد هیات اسکی استان اردبیل در سال گذشته و ارائه برنامه‌های سال جاری از جمله موارد مطروحه در این مجمع بود.

دکتر عباس نظریان در مجمع عمومی هیات اسکی و ورزش‌های زمستانی استان اردبیل با اشاره به تعدد پیست‌های اسکی در چنین منطقه‌ای اظهار کرد: این استان به عنوان یکی از پایگاه‌های مهم رشته ورزشی اسکی در کشور مطرح خواهد شد.

وی افزود: استان اردبیل یک منطقه منحصر به فرد در بین استان‌هایی به شمار می‌رود که از وجود پیست اسکی برخوردار است و این مهم با وجود آب‌های گرم معدنی این خطه را به یکی از قطب‌های گردشگری ورزشی زمستانی تبدیل کرده است.

رئیس فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی با اشاره به تاکیدات رهبری در خصوص حمایت و رفع موانع تولیدات داخلی اظهار کرد: ورزش اسکی می‌تواند در راستای تولیدات داخلی و همچنین ایجاد اشتغال برای جوانان مفید باشد؛ در صورتی که بتوانیم با حمایت از بخش خصوصی در راستای تولیدات وسایل این رشته در داخل کشور اقدام بکنیم.

وی با اشاره به تنوع در این رشته ورزشی اضافه کرد: باید به دنبال ایجاد بسترهای لازم در مورد استقبال جوانان و خانواده‌ها از این رشته باشیم و از تمام ظرفیت‌های لازم برای رشد و توسعه این رشته استفاده کنیم که البته فدراسیون در استان اردبیل برای توسعه اسکی حمایت ویژه‌ای خواهد داشت.

دکتر نظریان از اساسی‌ترین پیشرفت ورزش در استان‌ها را وجود قهرمانان نامدار در راس ورزش برشمرد و گفت: استان اردبیل با وجود سجاد انوشیروانی، از قهرمانان به نام وزنه‌برداری مسیر رشد و توسعه خودش را پیدا کرده است و روزهای خوبی برای ورزش این استان هم در بعد قهرمانی و هم در بعد همگانی در حال رقم خوردن است.

همچنین مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز در این مجمع اظهار کرد: این استان با وجود تکمیل زیرساخت‌های لازم به قطب رشته ورزشی اسکی در کشور تبدیل خواهد شد.

دکتر سجاد انوشیروانی با اشاره به پیست‌های اسکی اوجور و آلوارس در سرعین، شابیل در مشگین‌شهر، اندبیل در خلخال و پیست اسکی روی چمن فندوقلو در نمین افزود: با پیست‌های موجود و تکمیل پیست اوجور و فندقلو، منطقه شاهد برگزاری مسابقات ملی و بین‌المللی اسکی خواهد بود.

وی بیان کرد: رشته اسکی در بین مردم و جوانان بیشتر جنبه همگانی و تفریحی دارد که همین امر موجب می‌شود به سمت قهرمانی گام برداریم و با توجه به اینکه علاقه و انگیزه‌ای که در بین مردم و جوانان در این رشته وجود دارد، نیاز است که مسئولان توجه ویژه‌ای به این رشته ورزشی مفرح داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل اضافه کرد: فعالیت هیات اسکی در اردبیل با وجود برگزاری جشنواره‌های مختلف در فصل زمستان همچنین برگزاری اردوهای تیم ملی و دوره‌های آموزشی قابل قبول است و امید می‌رود روند کنونی برای توسعه این رشته ورزشی ادامه داشته باشد.

پس از برگزاری مجمع عمومی هیات استان اردبیل، دکتر نظریان رئیس فدراسيون اسکی و ورزشهای زمستانی از اعضای هیات استان اردبیل با اهدای لوح یادبودی تقدیر به عمل آورد‌.

انتهای پیام

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید