سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

نخستین اظهار نظر رئیس جدید فدراسیون بین‌‌المللی اسکی / نگاه متوازن و عادلانه به تمامی کشورها و رشته‌ها

رئیس جدید فدراسیون بین‌‌المللی اسکی می‌گوید نگاهی یکسان به تمامی کشورها و رشته‌ها در اسکی دارد و عدالت را در دستور کار خود قرار خواهد داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی، یوهان الیاش پس از انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون بین‌‌المللی اسکی در نخستین اظهار نظر خود گفت: بسیار خرسندم که توانستم اعتماد رای دهندگان را بدست بیاورم. افراد زیادی هستند که باید از آنها تشکر کنم. باید از جیان فرانکو کاسپر به دلیل خدمات بسیاری که در طول نیم قرن برای فدراسیون بین‌المللی اسکی داشته تشکر و قدردانی کنم.

وی افزود: من ۲۵ سال است که که جیان فرانکو را می‌شناسم و بدون او امروز در این جایگاه نبودیم. در اولین فرصت که همه گردهم آمدیم از زحمات کاسپر قدردانی خواهیم کرد. آرزو داریم هرچه زودتر وضعیت جسمانی کاسپر بهبود یابد.

رئیس جدید فدراسیون بین‌المللی اسکی خاطر نشان کرد: من برای تمامی کشورها و برای تمامی رشته‌ها احترام قائل هستم و به آنها متعد خواهم بود و رئیسی برای همه هستم. ما فرصت‌های باورنکردنی در اسکی داریم و حالا وقت رفتن سر کار است.

لازم به ذکر است جیان فرانکو کاسپر به دلیل کسالت و مشکلات تنفسی چند روز پیش در بیمارستان بستری شد و نتوانست در کنگره فدراسین بین‌المللی اسکی حضور یابد.

الیاش اعلام کرده بود در صورت انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون بین‌المللی اسکی تغییراتی اساسی در زمان‌بندی و نحوه برگزاری رویدادهای مختلف اسکی انجام خواهد داد و موانع موجود در این زمینه را از بین می‌برد.

الیاش ۵۹ ساله سوئدی مدیر شرکت تولیدات ورزشی HEAD است و از سوی انجمن ورزش‌های زمستانی بریتانیا به عنوان نامزد انتخابات فدراسیون بین‌‌المللی اسکی معرفی شده بود.

او همچنین اعلام کرده بود در صورت انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون بین‌المللی اسکی از سمت خود در شرکت HEAD کنار‌ه‌گیری خواهد کرد تا به صورت تمام وقت و متمرکز به عنوان رئیس FIS حضور پیدا کند.

اسکی‌بازان برجسته جهان همچون لیندسی وون، تد لیگتی، الکس پینتورو، هرمان مایر، و اکسل لوند اسویندال حمایت خود را از یوهان الیاش برای انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون بین‌المللی اسکی اعلام کرده‌ بودند.

نکته قابل توجه حمایت بوریس جانسون نخست وزیر بریتانیا و همچنین جان کری وزیر امور خارجه اسبق و نماینده کنونی ریاست جمهوری در امور آب و هوای آمریکا از الیاش در انتخابات فدراسیون بین‌المللی اسکی بود.

الیاش هدف خود را تقویت پایه‌های گذاشته شده در زمان کاسپر و اصلاحات پله به پله در FIS اعلام کرده و همچنین از هدف‌گذاری برای توسعه بخش‌های مالی و تفریحی اسکی در سراسر جهان و افزایش حقوق و مالکیت مربوط به پخش رسانه‌ای رویدادهای مربوط به رشته‌های اسکی خبر داده است.

الیاش پیش از این بر تلاش برای ایجاد عدالت در میان کشورهای عضو FIS خبر داده و بر تلاش برای توسعه آموزش و در اختیار قرار دادن تجهیزات اسکی در میان کشورهای مختلف جهان تاکید کرده بود.

الیاش همچنین قول داده بود در صورت انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون بین‌المللی اسکی یک مجمع مشورتی از فعالان حوزه اقتصاد، رسانه‌، بازاریابی و همچنین سرگرمی در ورزش اسکی ایجاد نماید.

انتهای پیام

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید