سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

انتخاب رئیس مهم‌ترین نهاد تصمیم‌گیری اسکی جهان / پایان ریاست کاسپر در فدراسیون بین‌المللی اسکی

رئیس فدراسیون بین‌المللی اسکی (FIS) روز جمعه چهاردهم خردادماه مشخص می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی، پس از ماه‌ها کش و قوس و به تعویق افتادن چندباره کنگره فدراسیون بین‌المللی اسکی در نهایت روز جمعه چهارم ژوئن (۱۴ خردادماه) رئیس جدید این فدراسیون با رای اعضا مشخص خواهد شد.

فدراسیون بین‌المللی اسکی به عنوان یکی از پردرآمدترین فدراسیون‌های بین‌المللی‌ پس از حضور ۲۳ ساله جیان فرانکو کاسپر اکنون با برگزاری انتخاباتی با حضور چهار نامزد، رئیس جدید خود را می‌شناسد.

یورش لمن، یوهان الیاش، متس آریس و سارا لوئیس چهار نامزد کسب کرسی ریاست فدراسیون بین‌المللی اسکی و جانشینی کاسپر ۷۷ ساله سوئیسی هستند.

هر یک از نامزدهای کسب کرسی ریاست فدراسیون بین‌‌المللی اسکی در جریان روند برگزاری انتخابات طی ۱۰ دقیقه برنامه‌های خود را اعلام خواهند کرد و نامزدهای شورای FIS نیز هر یک به مدت ۵ دقیقه برنامه‌های خود را ارائه می‌دهند.

در این انتخابات ۱۲۳ فدراسیون و انجمن اسکی از کشورهای مختلف جهان از جمله ایران حضور دارند.

سارا لوئیس نامزد کسب کرسی ریاست فدراسیون بین‌المللی اسکی که چندماه پیش به صورت ناگهانی از دبیرکلی این فدراسیون برکنار شد حالا در تلاش است خود را به عنوان نخستین رئیس زن فدراسیون بین‌المللی اسکی مطرح کند.

البته لوئیس اعلام کرده هیچ کینه‌ای از اعضایFIS  برای برکناری خودش ندارد، اگرچه این اقدام را بی‌رحمانه و کینه‌ورزانه اعلام کرده است. این نامزد کسب کرسی ریاست فدراسیون بین‌المللی اسکی اعلام کرده در صورت انتخاب شدن از دستمزد و درآمد خود به عنوان رئیس صرف نظر خواهد کرد و آن را به مبارزه با ویروس کرونا اختصاص خواهد داد. او همچنین متعهد شده تا ورزشکاران را بیشتر در تصمیم‌گیری‌های فدراسیون بین‌المللی اسکی دخیل کند.

متس آریس دیگر نامزد کسب کرسی فدراسیون بین‌المللی اسکی اعلام کرده در صورت انتخاب به عنوان رئیس، اصلاحات فوری این فدراسیون را در دستور کار قرار خواهد داد. رئیس کمیته المپیک سوئد معتقد است پتانسیل عظیمی در فدراسیون بین‌المللی اسکی وجود دارد که می‌تواند به رشد ورزش اسکی و FIS کمک کند.

یوهان الیاش رئیس کنونی شرکت تولید کننده لوازم ورزشی HEAD به عنوان یکی دیگر از نامزدهای کسب کرسی ریاست فدراسیون بین‌المللی اسکی اعلام کرده در صورت انتخاب، تجدید نظری جدی برای فرمت برگزاری، پوشش رسانه‌ای و زمان‌بندی مسابقات اسکی در سطوح مختلف خواهد داشت و در این راه موانع موجود را از میان بر‌می‌دارد.

او اعلام کرده در صورت انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون بین‌المللی اسکی از سمت خود در شرکت HEAD کناره‌گیری خواهد کرد و اصلاحات گام به گام را در این فدراسیون انجام می‌دهد.

یورش لمن یکی دیگر از نامزدهای کسب کرسی ریاست فدراسیون بین‌المللی اسکی نیز قول داده در صورت انتخاب به عنوان رئیس به کشورهای کوچک‌تر و کم‌برخوردارتر عضو FIS توجه بیشتری داشته باشد و فدراسیون بین‌المللی اسکی در خدمت تمامی اعضا باشد.

او اعلام کرده می‌خواهد فدراسیون بین‌المللی اسکی را بسیار منسجم‌تر کند و برنامه‌ای تا سال ۲۰۲۵ برای این فدراسیون ترسیم کرده است.

انتهای پیام

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید