سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

برگزاری نشست کمیته‌های حوزه قهرمانی با رئیس فدراسیون

نشست کمیته‌های آلپاین، صحرانوردی، فری استایل و اسکی چمن با رئیس فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدارسیون اسکی و ورزشهای زمستانی، در این نشست برنامه‌های چهار کمیته حاضر در این نشست از سوی سرپرستان این کمیته‌ها عنوان شد و مقرر شد تا در نشست‌های آتی جزئیات مد نظر برای عملیاتی شدن این برنامه‌ها ارائه و نهایی شود.

برنامه ریزی برای حضور در المپیک زمستانی ٢۰٢٢، حضور در مسابقات قهرمانی جهان اسکی چمن و میزبانی جام جهانی اسکی چمن، برگزاری اردوهای آماده سازی، برگزاری دوره های استعدادیابی، حضور مربیان خارجی، اعزام به اردوها و مسابقات برون مرزی از جمله موارد مطرح شده در این نشست بود.

در این نشست دکتر عباس نظریان رئیس فدراسیون، بهرام ساوه‌شمشکی دبیر، فاطمه کیادربندسری نایب رئیس بانوان، پژمان مزینانی سرپرست کمیته آلپاین، سید جواد صید سرپرست کمیته اسکی چمن، مهدی کیا سرپرست کمیته اسکی صحرانوردی، آرش لاچینی سرپرست کمیته فری استایل و مرتضی محسن‌پور مدیر روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی حضور داشتند.

لازم به ذکر است در این نشست قرار بود سرپرستان کمیته‌های اسکی کوهستان و اسنوبرد نیز حضور پیدا کنند که به دلیل برخی از مشکلات نتوانستند حضور یابند و در روزهای آتی نشست این دو کمیته نیز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید