سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

برگزاری نخستین نشست هیات رئیسه فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی

نخستین نشست هیات رئیسه فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی، نخستین نشست هیات رئیسه فراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی با حضور اعضا و با بررسی مهم‌ترین برنامه‌های فدراسیون در سال ۱۴۰۰ برگزار شد.

برگزاری مسابقات جام‌جهانی اسکی روی چمن به میزبانی ایران و تعیین کمیته برگزاری این رقابت‌ها از جمله موارد مطروحه در این نشست بود.

ایجاد ساختمان اداری فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی در مجموعه ورزشی آزادی، دیگر مورد مطرح شده در نشست هیات رئیسه فدراسیون بود. با توجه به گسترش فعالیت‌های فدراسیون در دیگر حوزه‌های ورزش‌های زمستانی، بر اهمیت ایجاد یک ساختمان جدید تاکید شد و مقرر گردید تا بررسی‌های لازم در این زمینه صورت پذیرد. همچنین بازسازی پایگاه‌های قهرمانی فدراسیون در پیست‌های اسکی دیزین و شمشک در دستور کار فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی قرار گرفت.

آماده‌سازی تیم‌های ملی برای حضور در بازی‌های المپیک زمستانی، رقابت‌های قهرمانی آسیا و رقابت‌های جام‌جهانی اسکی روی چمن از دیگر موارد مورد بحث در این نشست بود و مقرر گردید تا حمایت ویژه‌ای از تیم‌های حاضر در این رویدادها برای حضور شایسته نمایندگان ایران صورت پذیرد.

نگاه ویژه به رشته‌های مختلف ورزش‌های زمستانی و توسعه این رشته‌ها در ایران از دیگر موارد مورد بحث در این نشست بود که با توجه به تغییر نام و فعالیت فدراسیون مقرر شد تا در این زمینه نشست‌های مستمری برگزار شود و رشته‌های جدیدی به فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی افزوده شود.

حمایت از حضور بخش خصوصی در فدراسیون و سرمایه‌‌گذاری در بخش‌های مختلف دیگر مبحثی بود که در نخستین نشست هیات رئیسه فدراسیون اسکی مطرح شد.

انتهای پیام

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید