سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

برگزاری نشست بررسی عملکرد و ارائه برنامه‌های هیات خراسان رضوی، زنجان و کردستان

نشست بررسی عملکرد و ارائه برنامه‌های سه هیات خراسان رضوی، زنجان و کردستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورز‌ش‌های زمستانی، نشست بررسی عملکرد و ارائه برنامه‌های سه هیات خراسان رضوی، زنجان و کردستان با حضور رئیس، دبیر، نایب رئیس و سرپرست کمیته ارزشیابی عملکرد فدراسیون به صورت وبیناری برگزار شد.

در این نشست ایمان سماورچی رئیس هیات اسکی استان خراسان رضوی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد هیات متبوع خود در سال گذشته از رشد کمی و کیفی و نیز توسعه ورزش اسکی در این استان خبر داد.

سماورچی همچنین ضمن بیان برنامه‌های توسعه‌ای پیست اسکی شیرباد ، برنامه‌های هیات اسکی خراسان رضوی برای توسعه هرچه بیشتر ورزش اسکی در استان خراسان رضوی را نیز تشریح نمود.

اسمعیل پورجعفری رئیس هیات اسکی کردستان نیز با ارائه برنامه‌های هیات متبوع خود در سال جاری و فعالیت‌های انجام شده در سال گذشته مهم‌ترین چالش هیات اسکی استان کردستان را زیرساخت‌های پیست نسار عنوان نمود و از برگزاری نشست‌های متعدد جهت برطرف نمودن مشکلات این پیست خبر داد.

پورجعفری با اشاره به ظرفیت‌های ورزش اسکی در استان کردستان، خاطر نشان کرد: در صورت فراهم شدن شرایط مناسب در پیست اسکی نسار ظرفیت‌های زیادی که در استان کردستان وجود دارد شکوفا خواهند شد و شاهد رشد کمی و کیفی اسکی در این استان خواهیم بود.

رضا اژدری آزاد رئیس هیات اسکی استان زنجان نیز گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در سال 99 و برنامه‌های در دست اقدام سال جاری را در این نشست ارائه نمود.

رئیس هیات اسکی زنجان با تشریخ شرایط پیست اسکی پاپایی، خاطر نشان کرد: متاسفانه شرایط اقلیمی و کمبود برف در سالهای اخیر شرایط پیست اسکی پاپایی را با مشکل همراه کرده است، اما در تلاش هستیم تا با رایزنی و حضور حامیان مالی نسبت به ایجاد ظرفیت‌های جدید در بخش زیرساخت‌های اسکی استان گام برداریم تا هرچه بیشتر اسکی در زنجان رشد و توسعه پیدا کند.

انتهای پیام

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید