سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

با حضور دکتر نظریان؛

نشست هماهنگی و بررسی میزبانی رقابت‌های والیبال برفی قهرمانی آسیا برگزار شد

رئیس فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی در نشستی با رئیس فدراسیون والیبال و اعضای کمیته والیبال برفی شرایط میزبانی ایران برای رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا را بررسی کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، دکتر عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی و سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال امروز (دوشنبه ۱۸ تیر) در نشستی با حضور صابر رهنورد رئیس و دبیر کمیته والیبال برفی شرایط میزبانی ایران برای رقابت‌های قهرمانی آسیا در سال ۲۰۲۴ را بررسی کردند.

افزایش تعداد تورهای ملی برفی، رشد و توسعه این ورزش برای زنان، اعزام تیم‌های ملی به تورهای جهانی و حق الزحمه عوامل اجرایی مسابقات والیبال برفی از دیگر موضوعات بررسی شده در این نشست بود.

پیست بین المللی دیزین به عنوان یکی از گزینه میزبانی رقابت های والیبال برقی قهرمانی آسیا در این نشست اعلام و مقرر شد که مکاتبات لازم با کنفدراسیون والیبال آسیا انجام شود.

در پایان این نشست تندیس یادبود فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی از سوی نظریان رئیس این فدراسیون به سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال اهدا شد.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید