سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

پیام تبریک دکتر نظریان به رئیس جمهور منتخب ملت بزرگ ایران

دکتر عباس نظریان در پیامی پیروزی دکتر مسعود پرشکیان در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت و برای ایشان در پیشبرد این وظیفه خطیر آرزوی سربلندی و توفیق کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی؛دکتر عباس نظریان در پیامی پیروزی دکتر مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.

در پیام دکتر نظریان آمده است:

«ملت بزرگ و شریف ایران روز جمعه با ارسال پیام همدلی و اتحاد خود به مردم سراسر دنیا و با ثبت حماسه‌‌ای دیگر و حضور پر شور و تاریخی خود برگ زرین دیگری در تاریخ این مرز و بوم بزرگ و پر افتخار به ثبت رساندند که نمادی از مردم سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ اسکی و ورزش های زمستانی، ضمن تبریک به دکتر پزشکیان برای این انتخاب پرشور مردمی ، برای ایشان آرزوی موفقیت و سربلندی در اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و آبادانی کشور را دارم و امید داریم حضور دکتر پزشکیان در مسند ریاست جمهوری منشا تحول و کارآمدی و رخ دادن اتفاقات ارزشمند برای تمامی حوزه‌ها به ویژه برای ورزش کشور باشد.»

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید