سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

مربیان خارجی هاکی روی یخ وارد کشور شدند/ آغاز به کار کزینتسوف و روبین چک روس در ایران

نیکولای کزینتسوف و مارک روبین چک مربیان روس به دعوت انجمن هاکی روی یخ و آکادمی آیس باکس برای نظارت برتمرینات ، کشف استعدادها ، مدیریت فنی تیمهای ملی و همچنین برگزاری کلاس های هاکی روی یخ عصر روز گذشته وارد تهران شدند .

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی ،انجمن هاکی روی یخ فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی و مجموعه پیست یخ آیس باکس ایرانمال در نظر دارند پس از حضور دوازده روزه این دو مربی روس در کشورمان و در صورت رضایت از عملکرد آنها برای حضور یکساله با آنها قرار داد امضا کنند.

نیکولای کزینتسوف سرمربی سابق تیمهای کمتر از ۲۱ سال ترکیه و اوکراین که به همراه مارک روبین چک بازیکن تیم ملی جوانان روسیه و لیگ های روسیه ، کانادا و امریکا که به دعوت انجمن هاکی روی یخ فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی ایران به تهران سفر کرده اند از امروز ، ۱۴ تیر با حضور در پیست آیس باکس ایرانمال نظارت خود را بر تمرینات بازیکنان آغاز کردند.

این دو مربی مطرح هاکی روی یخ ابتدا با حضور در تمرینات تیمهای پایه ، نونهالان و کودکان نکات حرکتی و همچنین اصول پایه این رشته را به آنها گوشزد کردند .

نظارت برتمرینات همه رده های سنی دختران و پسران ، کشف استعدادها ، مدیریت فنی تیمهای ملی و همچنین برگزاری کلاس های آموزشی برای بازیکنان و مربیان هاکی روی یخ از دیگر برنامه های این دو مربی روس در تهران است.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید