سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

برگزاری نشست هم اندیشی امیدوار کننده خانواده اسکی در راستای تحقق ورزش قوی برای ایران قوی

روز گذشته هتل جهانگردی میگون میزبان نشست هم اندیشی با حضور روسای هیات ها ،روسای کمیته های استانی و مسئولان فدراسیون بود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی که در نظر داشت در راستای منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص ورزش قوی برای ایران قوی، نشست هم اندیشی صاحب نظران و پژوهشگران ورزش های زمستانی را برگزار  کند،روز گذشته میزبان نشست صمیمی و هم اندیشی روسای هیات های سراسر کشور و روسای کمیته ها با رئیس فدراسیون و نیروهای ستادی به مدت یک روز در محل هتل میگون بود.

این‌نشست با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید، سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران و همچنین فاتحه و یادبود شهدای خدمت و رئیس جمهور شهید و همراهانشان آغاز شد. در این نشست ضمن بررسی نقاط قوت ،ضعف ،فرصت ها و تهدیدها در کمیته ها و استان های سراسر کشور ، نقطه نظرات، پیشنهادات و هم اندیشی  مطلوبی در راستای تحقق هدف «ورزش قوی برای ایران قوی» انحام شد.

همدلی و همراهی و اتحاد خانواده اسکی و ورزش های زمستانی به عنوان یکی از اصلی ترین فاکتورهای موفقیت  این رشته محسوب می شود و نوید بخش روزهای روشنی برای اسکی و ورزش های زمستانی خواهد بود.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید