سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

جلسه کمیته پزشکی ورزشی فدراسیون برگزار شد

جلسه کمیته پزشکی ورزشی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی امروز با حضور مسئولان فدراسیون و اعضای این کمیته در محل فدراسیون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی ، جلسه کمیته پزشکی ورزشی فدراسیون امروز ۳۰ خرداد با حضور دکتر نظریان رئیس فدراسیون، مرتضی ساوه شمشکی نایب رئیس، فاطمه کیادربندسری نایب رئیس بانوان، بهرام ساوه شمشکی دبیر فدراسیون، دکتر رنجبر رئیس کمیته پزشکی ،دکتر مساعدیان دبیر کمیته پزشکی ،حسین طاووسی، محمدرضا کلهر و دکتر دادگستر اعضای این کمیته در محل فدراسیون برگزار شد.

در ابتدای این جلسه دکتر نظریان از فعالیت ها و مشارکت این کمیته در کلیه برنامه های اسکی و ورزش های زمستانی و حمایت پزشکی ورزشی از ورزشکاران، مربیان، داوران و سایر اعضای خانواده اسکی و ورزش های زمستانی تشکر و قدردانی کرد.

سپس دکتر رنجبر گزارش کاملی از فعالیت ها و حضور این کمیته در مسابقات ،رویدادها ،آموزش و برنامه های مختلف اسکی و ورزش های زمستانی به جهت پیشگیری از آسیب و همچنین  درمان و مداوا و‌کمکهای اولیه در صورت بروز آسیب احتمالی و پیگیری درمان در صورت نیاز ارائه کرد.

یکی از رویکردهای این جلسه پیگیری طرح «شناسنامه سلامت» برای تمامی ورزشکاران بود که از سال گذشته با همت خانم دادگستر و دیگر اعضای این کمیته و  با کمک و نظارت دکتر رنجبر و حمایت فدراسیون عملی شد و تعدادی از ورزشکاران در بخش بانوان و آقایان شناسنامه سلامت دریافت کردند.

در ادامه این جلسه اعضا پیشنهادات و نظرات کارشناسی خود را در خصوص برنامه های پیش رو اعلام کردند. در پایان دکتر نظریان ضمن تشکر مجدد از تمامی اعضا، بر لزوم برگزاری کارگاه های آموزشی و پزشکی برای ورزشکاران و مربیان تاکید کرد. همچنین مقرر شد همایش پزشکی ورزشی با هماهنگی کمیته پزشکی ورزشی و حمایت  فدراسیون برگزار شود.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید