سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

برگزاری جلسه کمیته شهرنشینان در محل فدراسیون

جلسه کمیته شهرنشینان امروز با حضور مسئولان فدراسیون و اعضای این کمیته در محل فدراسیون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی،جلسه کمیته شهرنشینان فدراسیون امروز با حضور دکتر نظریان رئیس فدراسیون ، مرتضی ساوه شمشکی نایب رئیس، بهرام ساوه شمشکی دبیر فدراسیون ،علیرضا تحویلداران رئیس کمیته شهرنشینان و مهندس امینیان نایب رییس این کمیته در محل فدراسیون برگزار شد.

در ابتدای این جلسه دکتر نظریان ضمن خوشامدگویی به حاضرین و تشکر از فعالیت های این کمیته همچون دستور جلسه سایر کمیته ها با محور بررسی نقاط قوت ،ضعف ، فرصت و تهدید در این کمیته نظرات خود را در خصوص این کمیته اعلام کرد.

در ادامه ،تحویلداران رئیس این کمیته گزارش کاملی از اقدامات و فعالیت های این کمیته در سال ۱۴۰۲ اعلام کرد که از اهم عملکرد این کمیته; مسابقات قهرمانی شهرنشینان کشور و توضیحاتی در خصوص برگزاری این مسابقات در کنار رقابتهای قهرمانی کشور برای بزرگسالان با حضور تمامی ورزشکاران و همچنین برگزاری مسابقات بین المللی فیز متعلق به شهرنشینان بود.

وی همچنین فعالیت های این کمیته را در دو محور مهم ارزیابی کرد؛ نخست اینکه برخی از ورزشکاران شهرنشینان توانستند شرایطی پیدا کنند که در لیگ برتر اسکی شرکت کنند و دومین محور اینکه مقررات برگزاری مسابقات اعم از سایز اسکی و شرایط مسابقات فیز در رقابتهای شهرنشینان رعایت شد و مورد تایید نماینده فدراسیون جهانی هم قرار گرفت. این کمیته همچنین در قالب بخش های همگانی ،قهرمانی و آموزش هم فعال بود و در برگزاری رویدادها اردوها و مسابقات برگزار شده شمشک ، دربندسر و توچال همکاری لازم را داشت .

همچنین حاضرین در این جلسه نقطه نظرات و پیشنهادات خود را اعلام و رضایت خود را از عملکرد این کمیته بیان کردند.با جمع بندی جلسه در پایان ،دکتر نظریان به نگاه ویژه و اهمیت هرچه بیشتر  این کمیته در خصوص برگزاری مسابقات شهرنشینان که خارج از مسابقات افراد قهرمان لیگ های برتر و تیم های ملی است تاکید کرد تا این افراد هم بتوانند در مسابقات، آموزش و ایونت های همگانی و قهرمانی مثمر ثمر باشند.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید