سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

برگزاری جلسه کمیته آموزش فدراسیون

جلسه کمیته آموزش فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی یکشنبه بیست و هفتم خرداد ماه در محل فدراسیون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، جلسه کمیته آموزش فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی یکشنبه بیست و هفتم خرداد ماه با حضور دکتر نظریان رئیس فدراسیون ، مرتضی ساوه شمشکی نایب رئیس، فاطمه کیادربندسری نایب رئیس بانوان، بهرام ساوه شمشکی دبیر فدراسیون ،سید محمد میرمحمدمیگونی رئیس کمیته آموزش،سید مرتضی صید ،محمدرضا ساوه درودی ،علیرضا ساوه دورودی و وحید حسن خانی همکاران کمیته آموزش در محل دفتر فدراسیون برگزار شد.

در ابتدای این جلسه دکتر نظریان ضمن قدردانی از فعالیت های این کمیته به اهمیت و حساسیت  کمیته آموزش در فدراسیون تاکید کرد. توجه ویژه به فعالیتها و برنامه ها چه در بخش داوری و چه در بخش دانش مربیگری و برگزاری کلاسهای های مختلف آموزشی  ،کارگاه ها و همایش های آموزشی مختلف از نکات دیگر مورد بحث در این جلسه بود. 

در ادامه سید محمد میر محمد میگونی گزارش کاملی از روند کار این کمیته در فصل گذشته داد و در خصوص چگونگی برگزاری کلاس های درجه ۳ و ۲ در رشته آلپاین و اسنوبرد در بخش آقایان و بانوان در پیست بین المللی توچال صحبت کرد. روند برگزاری آزمون درجه یک و مدرسی و تاکید بر مشارکت همه استان ها در برنامه های این کمیته ، سیاست گذاری کمیته در آینده و نظارت کامل بر تدریس مربیان در پیست های اسکی از ادامه اهم موارد صحبت های میگونی بود. 

رئیس کمیته آموزش همچنین یکی از اهداف اصلی این کمیته را به عضویت رساندن مربیان کشور در کانون مربیان جهانی اسکی دانسته و اعلام کرد این کمیته در حال دریافت فرم های مختلف و پیگیری و انجام این مهم است.

سپس حاضرین به بیان نقطه نظرات ‌و پیشنهادات خود پرداختند. دکتر نظریان نیز در پایان به طرح ایجاد دانشکده علمی کاربردی برای اسکی و ورزش های زمستانی و برگزاری دوره هایی فراتر از آموزش مربیگری اسکی از جمله کلاس های تغذیه ورزش و برنامه های متعدد دیگر در موضوعات مختلف در راستای رشد و توسعه اسکی و ورزش های زمستانی و تقویت بعد قهرمانی و همگانی در این حوزه تاکید کرد.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید