سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

جلسه کمیته محیط زیست و گردشگری برگزار شد

جلسه کمیته محیط زیست و گردشگری امروز با حضور مسئولان فدراسیون و اعضای این کمیته برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی ،جلسه کمیته محیط زیست فدراسیون امروز با حضور دکتر نظریان رئیس فدراسیون ، مرتضی ساوه شمشکی نایب رئیس ، فاطمه کیادربندسری نایب رئیس بانوان، پیام نظر رئیس کمیته محیط زیست و گردشگری، مرتضی نظر نایب رییس این کمیته و محسن کمایی دبیر این کمیته در محل فدراسیون برگزار شد.
 
در ابتدای این جلسه دکتر نظریان ضمن خیر مقدم به حاضرین از تلاش های این کمیته طی سال گذشته قدردانی کرد. در ادامه پیام نظر رئیس کمیته محیط زیست و گردشگری گزارشی از اقدامات و فعالیت های این کمیته ارائه کرد و اشاره ای به تقدیر کمیته ملی المپیک از این کمیته در جمع برترین کمیته های فدراسیون های ورزشی کشور داشت. همچنین اعضای دیگر این کمیته به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

همچنین دکتر نظریان پیشنهاد پیگیری امور این کمیته به ویژه در سطح استان های دیگر کشور (جز تهران و البرز ) را داشت تا با اجرای برنامه های ملی اهداف توسعه گردشگری و توجه به محیط زیست در سایر استان ها نیز پیگیری شود.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید