سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

برگزاری جلسه کمیته مسابقات؛

از ارائه گزارش عملکرد فصل گذشته تا تاکید بر اجرای هرچه بهتر برنامه های فصل آتی

جلسه کمیته مسابقات فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی امروز در محل فدراسیون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی ، در ادامه جلسات کمیته های مختلف فدراسیون، جلسه کمیته مسابقات نیز امروز در محل دفتر فدراسیون برگزار شد.

 دکتر عباس نظریان رئیس فدراسیون، مرتضی ساوه شمشکی نایب رئیس فدراسیون، فاطمه کیادربندسری نایب رئیس بانوان، بهرام ساوه شمشکی دبیر فدراسیون ،محمدرضا ساوه دورودی سرپرست کمیته مسابقات، افروشه دبیر کمیته مسابقات، وحید حسن خانی، دیوسالار و خانم شمس الدینی اعضای کمیته مسابقات و علی صادقی عضو بخش رسانه و عکاس این کمیته در این جلسه حضور داشتند. 

در ابتدای این جلسه دکتر نظریان و سایر مسئولان فدراسیون از زحمات اعضای این کمیته در فصل گذشته اسکی تشکر و قدردانی کردند. در ادامه سرپرست کمیته مسابقات گزارش کاملی از فعالیت ها و عملکرد این کمیته در برگزاری مسابقات مطابق با تقویم از قبل پیش بینی شده ارائه کرد. بیان گزارش لیگ های بین المللی آلپاین، اسنوبرد ،صحرانوردی و قهرمانی کشور نیز از جمله موارد دیگر مورد بحث و بررسی در این جلسه بود.

اعضای حاضر در جلسه همچنین به ارائه راهکارها و پیشنهادات خود پرداختند تا برنامه های آتی این کمیته در فصل بعد در راستای رشد و ‌‌توسعه اسکی کشور با جدیت پیگیری شود و با فراهم آوردن مقدمات و الزامات کامل مسابقات، فصلی پربارتر در آینده در بخش برگزاری رقابتها تجربه شود.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید