سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

جلسه ارزیابی عملکرد انجمن پارااسکی برگزار شد

جلسه بررسی عملکرد و ارزیابی انجمن پارااسکی در فصل گذشته امروز در محل فدراسیون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، در ادامه بررسی عملکرد کمیته های مختلف فدراسیون، جلسه ارزیابی برنامه های گذشته و طرح های فصل پیش رو انجمن پارااسکی امروز در محل فدراسیون برگزار شد.

در این جلسه گزارشی از دو مرحله اردو آلپاین و اسنوبرد در توچال ،یک مرحله اردو به مدت یک ماه برای ورزشکاران اسکی صحرانوردی در پیست اسکی شمشک ، اعزام ورزشکاران صحرانوردی (دو ورزشکار آقا) به کره جنوبی و برگزاری تمرینات در کمپ تمرینی به مدت دو هفته و ارتقای ورزشکاران در این رشته از جمله اقدامات این انجمن در فصل گذشته بود.

با توجه به سیاست های کمیته ملی پاراالمپیک و وزارت ورزش در خصوص اعزام ورزشکاران ورزش های زمستانی به مسابقات با نگاه حمایتی و کیفی ، انجمن پارااسکی نیز برنامه های پیش رو را با همین چشم انداز  تدوین کردند تا بیشتر با کیفی گرایی در جهت حمایت از ورزشکاران حرکت کنند.

در این بین به روز رسانی ‌‌تجهیزات منطبق بر استانداردهای لازم، اعزام تیم ها در رشته های مختلف همچون آلپاین و صحرانوردی و پارااسنوبرد در سال قبل از پاراالمپیک و کسب تجربیات ارزشمند در راستای توسعه و رشد این رشته ها از جمله برنامه های مورد نظر این کمیته است.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید